Navigation Navigation

محتوا محتوا


افتتاح پارک بانوان شهر زارچ در آینده ای نزدیک/ توجه ویژه شهرداری زارچ به پروژه های زیربنایی + تصاویر


شهردار زارچ با اشاره به این مطلب که شهرداری به اجرای پروژه های زیر بنایی توجه ویژه دارد گفت:پارک بانوان شهر زارچ که تاکنون پیشرفت 80 درصدی داشته به زودی با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار یزدامروز از زارچ، شهردار زارچ  با اشاره  به این مطلب که شهرداری به اجرای پروژه های زیر بنایی توجه ویژه دارد گفت : پروژه های پارک بانوان ، پارک مشاهیر و مجتمع تجاری ، تعریض خیابان امام (ره) ، بلوار دعایی ، خیابان جمهوری و تکمیل دو میدان بزرگ ولایت و امام صادق (ع) نشانگر حجم بالاي كار در امور زیربنایی در توسعه شهری زارچ است.

محمد رضا حفیظی اضافه کرد: طی 2 سال اخیر با همیاری و تلاش سایر همکاران مجموعه شهرداری پروژه های مهم و زیادی را چه در امور زیر بنایی و چه در امور روبنایی شروع شده اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب و ایجاد شهری در شان شهروندان زارچی فاصله زیادی داریم.

حفیظی افزود: تحولات ظاهری و تغییر چهره شهر طی این دو سال باعث شده تا این تصور که شهرداری تنها به امور زیباسازی می پردازد به وجود آید در حالی که تعداد پروژه های روبنایی  بسیار بیشتر از پروژه های زیربنایی بوده و شهرداری با تلاش همکاران توانسته  همزمان با زیباسازی شهر پروژه های زیر بنایی زیادی نیز در دست اجرا داشته باشد.

وی صرفه جویی در هزینه های جاری را از اولویت های شهرداری زارج عنوان کرد و گفت:  با وجود حجم بالا ی پروژه‌های زیربنایی شهر زارچ در هزینه ها نهایت صرفه جویی صورت گرفته است.

شهردار زارچ خاطر نشان کرد : معابر اصلی شهر شامل جدول‌گذاری، زیرسازی، روکش آسفالت، سنگ فرش معابر و پیاده‌روهای بلوار شهید صدوقی (ره) و خیابان مجلسی نیز به پایان رسیده که این پروژه ها از پروژه های مهم در شهر زارچ به حساب می آید.

" محمد رضا حفیظی " با اشاره به آزادسازی بلوار دعایی و اتصال آن به جاده سنتو هم گفت : با تکمیل و افتتاح این بلوار بار ترافیک مرکز شهر کاهش یافته و باعث توسعه شمال شهر خواهد شد.

وی همچنین از اتمام عملیات  ساماندهی خیابان مجلسی و بلوار شهید صدوقی (ره) خبر داد و عنوان کرد: پارک بانوان شهر زارچ که تاکنون پیشرفت 80 درصدی داشته به زودی با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.
 






آخرین اخبار آخرین اخبار