Navigation Navigation

محتوا محتوا

به منظور خدمات‌رسانی به جامعه؛

مرکز تامین و توسعه خدمات بهزیستی یزد راه‌اندازی شد


مرکز تامین و توسعه خدمات بهزیستی ناحیه دو یزد به منظور خدمات‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی در یزد راه‌اندازی شد.

به گزارش یزد امــــروز، با راه‌اندازی این مرکز در ناحیه دو یزد، خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی شامل معلولان، سالمندان و مددجویان زیر پوشش در مناطقی از شهر یزد تسهیل می‌شود.

این مرکز به جامعه هدف بهزیستی در مناطق بلوار مدرس، بلوار دهه فجر، حسن آباد، اکرمیه و ... که پیش از این برای دریافت خدمات، ناچار به مراجعه به بهزیستی شهرستان یزد در فلکه سوم آزادشهر بودند، خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در بازدید از این مرکز اظهار داشت: مرکز تامین و توسعه خدمات بهزیستی یزد با توجه به تشکیلات سازمانی مصوب معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در سال 91، به منظور ارائه خدمات مطلوب و در دسترس به جامعه هدف بهزیستی در شهر یزد راه‌اندازی شده است.

جلیل عفتی با بیان اینکه بیش از 20هزار  معلول و مددجو زیر پوشش بهزیستی استان یزد هستند، عنوان کرد: این افراد خدمات مختلف و متنوعی از جمله خدمات توانبخشی، مراقبتی، مددکاری اجتماعی، پیشگیری، درمان و بازتوانی دریافت می‌کنند.

به گزارش فارس، مرکز صدای مشاور یزد نیز با شماره 1480 در طبقه فوقانی این مرکز مستقر شده است.

این مرکز سال گذشته به بیش از 44 هزار تماس تلفنی که متقاضی خدمات مشاوره تخصصی بودند، خدمات ارائه داده است.

با راه‌اندازی مرکز تامین و توسعه خدمات بهزیستی ناحیه دو یزد، مرکز صدای مشاور یزد نیز در ساختمان پیشین خود مستقر شد.

با استقرار مرکز صدای مشاوره یزد در ساختمان فعلی و افزایش خطوط تلفن این مرکز، میزان پاسخگویی به عموم مردم افزایش می‌یابد.

تماس‌گیرندگان با سامانه 1480 می‌توانند خدمات مشاوره تخصصی در زمینه‌های ازدواج، خانواده، مشاوره تحصیلی و تربیت فرزند دریافت کنند.

این مرکز در حال حاضر با چهار خط و 14 مشاور پاسخگویی، تماس‌های مشاوره‌ای عموم مردم را پاسخ می‌دهد. 

 

منبع:فارس






آخرین اخبار آخرین اخبار