Navigation Navigation

محتوا محتوا

عضو شورای شهر یزد:

پرداخت پاداش ها با دستور شهردارسابق صورت گرفته است


الهه جورابی پیرامون حرف و حدیث های مطرح شده در زمینه پرداخت های خارج از لیست به مدیران ارشد شهرداری یزد گفت: پرداخت ها با صلاحدید و دستور شهردار بوده و اقدام غیر متعارفی انجام نشده است.

الهه جورابی در مصاحبه با خبرنگار یزدامروز؛ پیرامون حرف و حدیث های مطرح شده در زمینه پرداخت های خارج از لیست به مدیران ارشد شهرداری یزد گفت: عمده پاداش ها به دستور جمالی نژاد شهردار سابق یزد دفعتا و به همراه حقوق کارکنان و مدیران به آنان پرداخت شده و علت پرداخت هم تلاش های شبانه روزی برای زیباسازی شهر و خدمت رسانی به شهروندان در آن زمان بوده که نتیجه این اقدامات رضایت مردم در نوروز 97 بود.

عدم وجود تشویق های مالی در شهرداری؛ زمینه ساز بروز فساد

عضو شورای شهر یزد افزود: اگر سیستم تشویق مالی در شهرداری وجود نداشته باشد زمینه بروز فساد فراهم شده و اصولا باید تفاوتی بین افرادی که کارخود را به درستی انجام می دهند با کسانی که انجام نمی دهند باشد.

میزان پاداش ها در برابر زحمات کارکنان شهرداری چشمگیر نیست

وی تاکید کرد: به نظر بنده میزان این پاداش ها در برابر زحمات مدیران و کارکنان شهرداری چشمگیر نبوده و برخلاف دستگاه های دیگر که حجم کار در آن ها نسبت به شهرداری پایین تر وحقوق  و پاداش ها بالاتر است قابل توجه نیست ضمن اینکه عملکرد آنان نیز مورد رضایت مردم بوده البته بخشی از این پرداخت ها شامل بن کارگران خدماتی شهرداری مربوط به سال های گذشته است  که پرداخت نشده بود.

میزان پرداخت ها متفاوت است

جورابی درباره میزان پرداختی ها اظهار داشت : میزان پرداختی  برای هر فردی متفاوت بوده و بسته به میزان کارایی افراد مبالغ با نظر جمالی نژاد تعیین و پرداخت شده است.

پرداخت ها با دستور شهردارسابق صورت گرفته است

عضو شورای شهر یزد در پایان تاکید کرد: پرداخت ها با صلاحدید و دستور شهردارسابق بوده و اقدام غیرمتعارفی انجام نشده است.

 انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار