Navigation Navigation

محتوا محتوا

حجت لاسلام راشد یزدی:

گرفتاری های امروز کشور ناشی از ملاحظه کاری است


سخنران مراسم گرامیداشت شهید صدوقی با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه سومین شهید محراب در بین مسئولان ابراز داشت: متاسفانه یکی از گرفتاری های امروز ما در کشور ملاحظه کاری هایی است که وجود دارد.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ حجت الاسلام کاظم راشد یزدی در مراسم گرامی داشت شهید صدوقی و فرزند برومندش با اشاره به مقام والای شهید گفت: شهدا تافته جدابافته اند و زمانی که اولین قطره خون آن ها به زمین ریخته می شود خداوند تمام گناهانشان را بجز حق الناس می بخشد.

راشد یزدی در بخش دیگری از سحنانش اذعان داشت: روایات زیادی نشان میدهد که حضرت علی (ع)در دوران خلافت خود تعصب دینی داشت و در این زمینه با نزدیک ترین افراد خانواده خود رودرباسیتی نداشته و اجازه نمی داد افراد نزدیک وی از عنوان و مقام خلافتش به سود خود بهره ببرند.

وی سومین شهید محراب را مصداق بارز الگو پذیری از حضرت امیرمومنان علی(ع) دانست و گفت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد این شهید عزیز عدم ملاحظه و رودربایستی در مسائل دین با افراد بود.

راشدیزدی با بیان خاطراتی از سومین شهید محراب به بیان ویژگی های اخلاقی و منحصر به فرد این شخصیت بزرگوار دینی پرداخت و اظهار داشت: شهید صدوقی تعصبی پاک نسبت به دین داشت و در این خصوص نسبت به احدی ملاحظه کاری نداشت.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه سومین شهید محراب در بین مسئولان ابراز داشت: متاسفانه یکی از گرفتاری های امروز ما در کشور ملاحظه کاری هایی است که وجود دارد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار