Navigation Navigation

محتوا محتوا

بسته خبری پلیس؛

از کشف 2 میلیاردی کالای قاچاق تا پلمپ شرکت های بازاریابی غير مجاز در ابرکوه


در این بسته آخرین اخبار پلیسی را در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار خواهیم داد.

به گزارش یزدامروز؛ در این بسته آخرین اخبار پلیسی را در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار خواهیم داد

پلمپ شرکت های بازاریابی غير مجاز در ابرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از پلمپ شرکت های بازاریابی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدامروز به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علیرضاصالحی" گفت: در پي اخبار واصله مبني بر فعاليت غير قانوني دفاتر شر كت هاي بازاريابي و عضو گيري غیرمجاز در سطح شهرستان و از طرفي نارضايتي و نگراني شهروندان خصوصا خانواده ها از اقدامات اينگونه دفاتر بررسی موضوع در دستور ويژه كار پلیس پاوا شهرستان قرارگرفت.

وي در ادامه افزود: با انجام كار اطلاعاتي و مراقبت هاي مستمر به صحت گزارش اطمينان حاصل و دو دفتر که در خصوص بازاریابی فعاليت غير قانوني داشتند شناسایی شد.

سرهنگ صالحی با اشاره پلمپ دفاتر با حضور نماينده اداره صنعت - معدن و تجارت شهرستان ابرکوه افزود: در این خصوص پرونده جداگانه تشکیل و به مراجع قانونی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه خاطر نشان کرد: پليس با متخلفان برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

کشف 2 میلیارد و 100 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در یزد

معاون اجتماعی پلیس استان گفت: با توقیف 2 دستگاه کامیون "بنز" در محورهای مواصلاتی، 9 هزار و 574 قلم انواع کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 100 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ "محمدرضا مزیدی" گفت: ماموران پلیس آگاهی حین کنترل تردد خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی، 2 دستگاه کامیون "بنز" را برای بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ مزیدی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودروها، 9 هزار 574 قلم انواع کالای قاچاق شامل؛ کفش، البسه و پتوی خارجی را کشف کردند.

معاون اجتماعی پلیس استان یزد ارزش برآورد شده این محموله کشف توسط کارشناسان را 2 میلیارد و 100 میلیون ریال بیان کرد و گفت: در این راستا 2 متهم نیز دستگیر شدند.

وی در پایان تصریح کرد: قاچاقچیان این محموله را از جنوب کشور بارگیری کرده بودند که توسط ماموران پلیس دستگیر و به مراجع قضائی، معرفی شدند

پلمب 14 واحد صنفی متخلف در یزد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گفت: ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی ضمن بازدید از 45 واحد صنفی مختلف 14 واحد صنفی متخلف را پلمب کردند.

سرهنگ "رضارضایی" اظهار کرد: طرح ساماندهی صنوف به مدت یک هفته به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر یزد به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ رضایی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در راستای اجرای این طرح از 45 واحد صنفی مختلف در نقاط مختلف شهر یزد بازدید به عمل آوردند که در نتیجه؛ 14 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد در پایان افزود: ماموران پلیس اماکن در این طرح؛ آموزش ها و توصیه های لازم در خصوص رعايت كردن كليه ضوابط انتظامي در محل كسب  به متصدیان ارائه کردند.

انتهای پیام/

در این بسته آخرین اخبار پلیسی را در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار خواهیم داد






آخرین اخبار آخرین اخبار