Navigation Navigation

محتوا محتوا

آیت‌الله مدرسی:

لزوم تدبیر دولت دربرابر مطالبات به‌حق مردم درحوزه اقتصادی/ ردپای منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در اتفاقات اخیرمشهود است


آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی گفت: مطالبات مردم در حوزه اقتصادی کاملاً به‌حق است و دولت محترم باید تدبیری عاجل برای وضعیت معیشت،بیکاری،رکود و مشکلات اقتصادی مردم بردارد.

آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در مصاحبه با یزدامروز؛ بابیان این مطلب که در توجه همگان به خواست به‌حق اقتصادی مردم تردیدی وجود ندارد گفت: دولت محترم باید تدبیری عاجل برای وضعیت معیشت،بیکاری،رکود و مشکلات اقتصادی مردم بردارد تا از فشارهایی که بر دوش مردم هموارشده کاسته شود.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد افزود: مطالبات مردم در حوزه اقتصادی کاملاً به‌حق است اما اینکه عده‌ای بخواهند از دغدغه مردم سوءاستفاده کرده، موج‌سواری کنند و با حرکاتی ناپسند به مقدسات ملی ایرانی و مذهبی دینی ما توهین و با شعارهای هنجار شکنانه شیرازه امنیت کشور را مورد هدف قرار دهند مسئله‌ای جداست.

آیت‌الله مدرسی با اشاره به اقدامات آشوبگران و فتنه انگیزان در آتش زدن پرچم مقدس کشور به‌عنوان نماد ملی  و آتش زدن نخل حضرت سیدالشهدا(ع) به‌عنوان نماد مذهبی خاطرنشان کرد: در این جریان به‌خوبی ردپای دشمنان قسم‌خورده ملت و انقلاب یعنی سلطنت‌طلب‌ها،گروهک منافقین و جریانات سیاسی معاند با نظام نمایان است اما این‌ها باید بدانند ملتی که یک‌بار کثافاتی را استفراغ  کرد ه و از معده خود خارج ساخته هرگز دوباره آن را نخواهد خورد و سلطنت‌طلب‌ها این آرزو را که ملت ایران به آن‌ها روی خوش‌نشان دهند به گور خواهند برد.

وی مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولان را در شرایط کنونی حفظ وحدت ملی دانست و گفت: باید با اتحاد و همبستگی تمامی دشمنان نظام را ناامید کرده و با هوشیاری و دشمن‌شناسی همیشگی مهر باطلی بر خیالات باطل استکبار ایادی‌اش بزنیم.

آیت‌الله مدرسی ضمن تشکر از همه دانشجویان بصیر کشور اذعان داشت: دانشجویان فهیم ما همواره در عرصه حراست از دستاوردهای  انقلاب نقش ارزنده‌ای ایفا کرده و در اینجا بر خود لازم می‌دانم از همه این عزیزان،مردم بسیجی،نیروی زحمت‌کش انتظامی و نیروهای خدوم امنیتی که زحمات زیادی را برای حفظ و آرامش مردم کشیدند تشکر و قدردانی کنم.

وی بار دیگر تأکید کرد: ملت رشید ایران اسلامی با حفظ وحدت و انسجام پشت سر رهبر خود ایستاده و ضمن حفظ قداست ارزش‌های ملی درراستای حفظ قداست ارزش‌های دینی و ارزش‌های برآمده از انقلاب اسلامی نیز کوشا خواهد بود.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار