Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون امور اقتصادی استاندار یزد:

راه حل جلوگیری از خام فروشی زعفران بهاباد برند سازی است


سیدمسعود عظیمی در خصوص اقدامات دولتمردان استان در راستای جلوگیری از خام فروشی زعفران شهرستان بهاباد گفت: مهمترین مشکلی که در خصوص زعفران بهاباد علیرغم کیفیت مناسبش وجود دارد برندسازی و بسته بندی است و با توجه به این دو مقوله می توان این مشکل را برطرف کرد.

به گزارش یزدامروز؛ سیدمسعود عظیمی در مصاحبه با خبرنگار یزدآوا؛درخصوص اقدامات دولتمردان استان در راستای جلوگیری  از خام فروشی زعفران شهرستان بهاباد گفت: مهمترین مشکلی که در خصوص زعفران بهاباد علیرغم کیفیت مناسبش وجود دارد برندسازی و بسته بندی است و با توجه به این دو مقوله می توان این مشکل را برطرف کرد.البته با توجه ویژه ای که  اخیرا در این حوزه صورت گرفته و با ورود بنیاد برکت به این مقوله، امیدواریم مشکل خام فروشی این محصول ارزشمند  به زودی برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش  با بیان اینکه  یکی از سیاست های مدیریت استان توجه به بومی گزینی است ابراز داشت: متاسفانه امروزه شاهد نامتناسب بودن فرصت های شغلی با رشته های دانشگاهی هستیم و به همین دلیل فرصت های شغلی موجود در اختیار افراد غیر بومی که معمولا از سطح تحصیلات پایین تری برخوردار هستند قرار می گیرد.

وی افزود: بیشترین بیکاری استان مربوط به بانوان بوده آن هم به این دلیل است که اکثر شغل های ایجاد شده در استان برای مردان لیجاد شده است.

عظیمی زاده  در پایان با اشاره به این موضوع که قریب به اتفاق مراجعه کنندگان به مراکز کاریابی خواستار ارتقای شغل خود هستند گفت: اکثر مراجعه کنندگان به این مراکز مشغول به کار بوده و به دنبال یافتن شغلی با مزیت ها و شرایط بهتر هستند.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار