Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس سازمان بسیج اساتید استان یزد:

یادواره شهید الله دادی و 135 شهید علمی استان یزد برگزار می شود


حسین ابویی از برگزاری یادوراه شهید الله دادی و 135 شهید علمی استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛حسین ابویی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با بیان این مطلب که بسیج اساتید برنامه هایی را در راستای سیاست حل مسائل سرلوحه کار خود قرار داده است گفت: بسیج اساتید در نظر دارد در سطح کشور 150 اندیشکده ایجاد کند که البته استان یزد اولین استانی است که در سال 89 با همت سردار شهید الله دادی موفق به راه اندازی مرکز پژوهش های  راهبردی شده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان یزداز تصویب و راه اندازی پژوهشکده عناصر راهبردی در اسفندماه 1397 خبرداد و گفت: این پژوهشکده در حال حاضردر حال فعالیت بوده و محصولات خود را ارائه می دهد.

وی از فعالیت 36 حلقه علمی با حضور یک استاد و چند دانشجوی دکتری،کارشناسی ارشد و کارشناسی خبر داد و ابراز داشت: این حلقه ها  در استان یزد بسیار فعال بوده و در آن مسائل روز جامعه مطرح شده و با هم اندیشی راه حل های مناسب ارائه می شود.

این استاد دانشگاه با تاکید بر این نکته که بسیج اساتید حق دخالت علیه یا له کاندیداهای انتخاباتی را ندارد تصریح کرد: وظیفه ما تبیین انتخابات،ارائه معیارهای کاندیدای اصلح و فراهم آوردن حضور حداکثری مردم در صحه انتخابات از وظایف اساتید و چهره های علمی استان است.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان از برگزاری یادوراه شهید الله دادی و 135 شهید علمی  استان یزد خبر داد و گفت: این یادوراه روز چهارشنبه 16 بهمن ماه با حضور مسئولان استان و چهره های برتر علمی با سخنرانی سردار حسنی سعدی از همرزمان شهیدان سلیمانی و الله دادی در محل آمفی تئاتر دکتر شاهی دانشگاه یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار