Navigation Navigation

محتوا محتوا

عضو شورای فرهنگ عمومی استان یزد:

شورای نگهبان مجری «مرقانون» است/ دشمن می خواهد با جنگ رسانه ای حماسه ملت و حرکت سپاه را کمرنگ جلوه دهد


آیت الله سید محمد کاظم مدرسی با اشاره به جو سازی ها و حملات برخی از چهره های سیاسی کشور به شورای نگهبان گفت:شورای نگهبان اجرا کننده «مرقانون» است و اگر شورای نگهبان اهل جناح داری بود نباید در مجلس دهم اکثریت نمایندگان از جناح دیگر بودند.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛آیت الله سید محمد کاظم مدرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش مرکزی یزد با اشاره به جو سازی ها و حملات برخی از چهره های سیاسی کشور به شورای نگهبان گفت: برخی شورای نگهبان را که اجرا کننده «مرقانون» است متهم به جانب داری از یک جناح خاص می کنند در حالی که اگر شورای نگهبان اهل جناح داری بود نباید در مجلس دهم اکثریت نمایندگان از جناح  دیگر بودند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: طبیعی است که شورای نگهبان به کسانی که دارای مشکلات اقتصادی هستند و با دولت بده و بستان های خطرناک دارند یا کسانی راکه دارای انحرافات عقیدتی ،فکری یا اخلاقی هستند تائید صلاحیت نکند.

مدرسی تاکید کرد: اگر مجلس قوی داشته باشیم دولت قوی هم خواهیم داشت  پس کسانی که جوسازی ها را علیه شورای نگهبان به راه انداختند بداننداین جوسازی ها تاثیر گذار نبوده و مردم همچون گذشته پرشور و با بصیرت در انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش شهادت سردار سلیمانی، تشییع باشکوه این شهیدوالامقام و یارانش،جانباختن تعدادی از هموطنان  درمراسم تشییع، موشک باران پایگاه مهم امریکائی ها توسط غیورمردان سپاه،جریان سقوط هواپیمای اوکراینی و سیل ویرانگر سیستان و بلوچستان را ازحوادث تلخ و شیرین دوهفته گذشته برشمرد و گفت: امروز آمریکائی ها مستاصل هستند و هوشیاری مردم ایران در طول 40 سال گذشته همواره نقشه های آنان را نقش برآب کرده بنابراین تلاش می کنند با تشدید تحریم ها و تضعیف روحیه مردم در جنگ رسانه ای به اهداف شوم خود برسند که با هوشیاری مردم هرگز به این مهم دست نخواهد یافت.

عضو شورای فرهنگی عمومی استان افزود: حادثه سقوط هواپیمایی اوکراینی هر چند در اثر خطای انسانی رخ داد اما در حقیقت حادثه ای بود که دشمن بر ما تحمیل کرد و تلاش کرد تا با موج سواری و راه اندازی جنگ  روانی  توسط دست نشاندگانش کشور را دچار مشکلات کند.

وی تصریح کرد: دشمن می خواهد با بزرگنمایی حوادث مهم نظیر جانباختن هموطنان درکرمان یا شهادت مسافران هواپیمای اوکراینی و کمرنگ جلوه دادن حوادث اهم مانند تشییع پرشکوه سردار سلیمانی یا حمله موشکی سپاه با مجهزترین پایگاه نظامی آمریکا حماسه بزرگ ملت و سپاه را تحت الشعاع قرار بدهد هر چند دو حادثه تلخی که رویداد همه ملت را داغدار کرد و برای همه درگذشتگان و شهدای حوادث اخیر طلب مغفرت و برای خانواده های معظم آنان طلب صبرو اجر از درگاه احدیت خواستارم.

مدرسی خطاب به آشوبگران ابراز داشت: اگر به راستی قصد همدردی با خانواده شهدای حادثه هواپیمایی داشتید چرا در مراسم این عزیزان سوت و کف زدید و رقصیدید؟ اگر به راستی دلسوز مردم هستید چرا در مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان به داد مردم مصیبت دیده نمی رسید؟

وی در پایان با اشاره به خدمات چهل ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سپاه از بدو تاسیس تاکنون همواره خدمتگراز مردم بوده و همانطور که همگان می دانند سپاه در دوران جنگ و پس از آن دوران سازندگی حاضر بوده وامروز نیز علاوه بر تامین امنیت هوا و فضا در کوران حوادث از سیل و زلزله گرفته تا نا امنی های داخلی حضور داشته و از جان و مال این مردم حراست و خفاظت کرده است.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار