Navigation Navigation

محتوا محتوا

فردا؛

یادواره سرداران و 450 شهید اطلاعات قرارگاه سیدالشهدا(ع) در اصفهان برگزار می شود


یادواره سرداران و 450 شهید اطلاعات قرارگاه سیدالشهدا(ع) شامل استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد باحضور سردار سرلشکر رحیم صفوی مشاور مقام رهبری در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش یزدامروز؛  یادواره سرداران و 450 شهید اطلاعات قرارگاه سیدالشهدا(ع) شامل استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد باحضور سردار سرلشکر رحیم صفوی مشاور مقام رهبری در اصفهان برگزار می شود.

سردار استکی مسئول یادواره شهدای اطلاعات استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد قرارگاه منطقه ای حضرت سیدالشهدا(ع) با اعلام این خبر گفت: 10 قرارگاه عملیاتی در کشور داریم که هرکدام یادواره شهدای اطلاعات را برگزار خواهند کرد و قرارگاه سیدالشهدا(ع) دوم دی ماه، پنجمین یادواره شهدای اطلاعات را برگزار می کند.

او با اشاره به اینکه پس از برگزاری 10 یادواره، کنگره ملی شهدای اطلاعات در تهران برگزار خواهد شد ادامه داد: 3 استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در دفاع مقدس نقش تأثیرگذاری داشتند و در میان قرارگاه های عملیاتی کشور قرارگاه سیدالشهدا(ع) بیشترین شمار شهدای اطلاعات و عملیات را دارد.

به گفته وی این شهدا مربوط به لشکرهای 14 امام حسین(ع) و 8 نجف، تیپ های قمربنی هاشم(ع) و الغدیر هستند و 307 شهید این یادواره شهدای استان اصفهان هستند.

او با تأکید بر اینکه 33 شهید از شمار شهدای اطلاعات این قرارگاه شهدای شاخص هستند که مسئولیت های بزرگی در بخش های مختلف در زمان دفاع مقدس داشتند، اضافه کرد: شهید شاهمرادی، شهید رفیعی و شهید قجاوند 3 شهید ملی این یادواره هستند.

سردار استکی یادآور شد: در این یادواره از 40 کتاب که به معرفی شهدای اطلاعات و بیان نقش شهدای اطلاعات در 8 سال دفاع مقدس پرداخته است رونمایی خواهد شد.

روزنامه اطلاعات/






آخرین اخبار آخرین اخبار