نمایش نمایش

ID : 16884524
ورزش ما عین فتنه گری ماست!

دیدار کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال اردکان با یکی از سران فتنه+تصاویر


کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال آرمان اردکان که جهت برگزاری دیدار معوقه هفته سوم با تیم‌ پیکان راهی تهران شده اند با رئیس جمهور اسبق دیدار کردند.

به گزارش عصر فرهنگ، گفته می شود از ابتدای فعالیت این باشگاه تا به امروز اعضای هیات رئیسه و کادر فنی آن سعی داشته اند تا سیاست را به دستاویزی برای بقا در ورزش تبدیل کنند و در طی هر فصل یک الی دو بار به دیدار این فرد فتنه گر بروند.
لازم به ذکر است در دفتر هیات والیبال شهرستان اردکان نیز چند عضو از طرف این فتنه گر منصوب شده اند و علیرغم تذکرات پی در پی اداره ورزش و جوانان به این هیات، مسئولین توجهی به این امر نداشته اند.
ابوالفضل کارگر مدیر عامل باشگاه و معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و همچنین عبدالکریم تابش پسر محمد رضا تابش، نماینده اردکان و خواهر زاده رئیس دولت اصلاحات، از اعضای این هیات رئیسه هستند.
از نکات قابل توجه دیگر این دیدار اطلاع رسانی مراسم و پخش عکس های رئیس جمهور ممنوع التصویر دولت اصلاحات در کانال منتسب به باشگاه آرمان اردکان است.
سکوت مسئولین وزارت ورزش و جوانان و مسئولین و نهادهای امنیتی در خصوص این انتساب ها و تحرکات حساسیت برانگیز و گردن ننهادن به قانون از دیگر نکات تامل برانگیزی است که این دیدارها با خود به همراه داشته است.






فرهنگی فرهنگی

جدیدترین ها جدیدترین ها