ID : 11388876
نیم نگاهی به حواشی زیبای جشن «فرشته های زمینی»

ثبت یک شب زیبابرای«فرشته‌های زمینی»/وقتی دست های معلولین یزدی برای سلامتی«رضا صنعتگر»به آسمان بلند شد


شاید زیباترین لحظات این جشن زمانی بود که اهنگ زیبای امام رضا(ع) از رضا صنعت گر همراه با تصاویر حرم امام رئوف پخش شد و اشک خالصانه حضار سالن را به همراه داشت...

به گزارش خبرنگار یزد رسا، متفاوت ترین مراسم جشن سال 93 یزد شب گذشته با حضور پرستاران و خانواده های جانبازان و معلولین استان یزد در فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار شد.

* جشن «فرشته های زمینی» که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برپا شد ساعت 19:00 با استقبال بسیار خوبی آغاز شد به طوری که در همان ابتدای مراسم همه صندلی های سالن پر شده بود.

در بدو ورود، استقبال و پذیرایی از معلولان و جانبازان به نحو مطلوبی صورت گرفت و نکته جالبی آن استقبال دشتی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از مهمان بود به گونه ای که خود مدعوینی که با ویلچر می آمدند را به سالن می برد....

 

حجت الاسلام سید کاظم مدرسی که از مهمانان و سخنران این مراسم بود از اول جشن با حضار در سالن همراه شد و بدون آنکه کسی متوجه وی شود انتهای سالن در میان جانبازان و معلولین نشست.

قاری مراسم را حسن آبادی از نخبگان نابینا و معلول یزدی بر عهده داشت که با صوت زیبای خود، جو معنوی و رسمی تری را به مجلس بخشید.

 

بعد از قرائت قرآن کریم، سرود جمهوری اسلامی ایران به صدا درآمد و از آنجا که بیشتر سالن را معلولین تشکیل می دادند، اکثر حضار نشسته، دست بر سینه و با چشمانی اشک بار سرود جمهوری اسلامی را زمزمه کردند.

حسین وکیلی جوان پرتوان و بااستعداد یزد اجرای این جشن باشکوه را بر عهده داشت که بعد از خیر مقدم وی به حضار از گروه سرود عاشقان ولایت دعوت کرد تا با اجرای خود آغازگر این برنامه باشند.

حجت الاسلام سید کاظم مدرسی بعد از اجرای سرود به روی سن رفت و گفت:  من امشب به خود بالیدم که در جمع چنین عزیزانی قرار گرفتم.

اجرای ترانه «هوا خوبه» توسط محسن نشاسته گر خوانند محبوب یزدی، برنامه بعدی جشن فرشته های زمینی بود که وی قطعه دوم خود راهم  با نام امام رضا (ع) تقدیم حضار در سالن کرد.

* شاید زیباترین لحظات این جشن زمانی بود که اهنگ زیبای امام رضا(ع) از رضا صنعت گر  همراه با تصاویر حرم امام رئوف پخش شد و اشک خالصانه حضار سالن را به همراه داشت...

این ترانه با تصاویری که پخش شد و شعر زیبای مجری در مدح امام هشتم(ع) آنچنان فضای معنوی جشن را دگرگون کرد که دشتی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی تصمیم گرفت 10 جایزه نقدی و 10 جایزه سفر مشهد مقدس را به 10 جایزه حاضر اضافه کند.

بعد از پخش کلیپ محسن نشاسته گر ، بیماری سرطان رضا صنعتگر خواننده قطعه امام رضا را یاداور شد و از حضار خواست برای سلامتی وی دعا کنند.

هرچند شهردار قرار بود در مراسم حاضر شود اما به دلایلی جایش میان حضار خالی بود اما با تماس تلفنی از همه مهمانان عذرخواهی کرد و  جوایزی که اضافه شده بود را تأیید کرد.

گروه نمایشی طنز فیروز و فیروزه که برای اولین بار کار جدید خود را به روی سن می برد توانست برای لحظاتی لبخند را به مهمانان ایم مراسم هدیه کند.

گروه موسیقی «راز» با اجرای دوقطعه پیش زمینه را بخش اهدای جوایز آماده کرد.

در پایان به قید قرعه کشی جوایزی به حضار در سالن اهدا شد که می توان گفت از هر خانوار یک نفر برنده جایزه شد و حضار با گرفتن عکس یادگار شب به یادماندنی را برای خود ثبت کردند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.