ID : 13817318
شهروندان مهریزی می گویبند

استانی شدن انتخابات موجب کاهش مشارکت مردم می شود


جمعی از شهروندان مهریزی می گویند که استانی برگزار شدن انتخابات مجلس در اسفندماه امسال موجب کاهش مشارکت مردم بخصوص در مناطق و شهرستان ها می شود .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز، این عده اعتقاد دارند که با برگزار شدن انتخابات مجلس بصورت استانی شانس راهیابی  نماینده های مناطق کوچک و شهرستان ها در مجلس کم می شود .

آنها می گویند که اگر انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر امسال برای نخستین مرتبه بصورت استانی برگزار شود کسانی به این مرکز قانونگذاری راه خواهند یافت که استانی باشند .

در این رابطه حسین ابویی از فرهنگیان مهریزی می گوید مشارکت بالای مردم در انتخابات برای کشور و نظام از اهمیت زیادی برخورد دار است .

وی ادامه داد: باید انتخابات بنحوی برگزار شود که رقابت ها جدی باشد و همچنین موجب جلب و تشویق مردم برای مشارکت در آن گردد .

فاطمه رضایی از بانوان مهریزی سالن در خیابان امام حسن مجتبی (ع) مهریز هم اعتقاد دارد: مشارکت مردم در انتخابات باید اساس کار قرار گیرد .

وی اظهار داشت: باید هر فردی بداند که اگر انتخابات پرشور و حداکثری برگزار شود میدان رقابت باز است و همه می توانند یک نماینده مناسب در مجلس داشته باشند .

دیگر شهروند مهریزی با اشاره به اینکه مجلس به گفته امام خمینی (ره) در راس امور و خانه ملت است از مسوولان و نمایندگان می خواهد موجب افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش روی مجلس شوند .

رضا کمالیان گفت: باید همه خود را شریک در انتخابات بدانند و اینکه رای آنها تاثیر دارد و لذا برگزاری انتخابات بصورت استانی ممکن است جلو حضور و مشارکت را بگیرد .

انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال برگزار می شود .  




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.