ID : 35819545
سرپرست استانداری یزد:

مدیران یزدی برای حمایت از شرکت های فناوری اطلاعات وارد میدان شوند


سرپرست استانداری یزد گفت: ظرفیت کلیدی که باید از آن استفاده ویژه شود هماهنگی و تعامل دستگاه های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات در استان یزد است.

به گزارش خبرنگار یزدرسا، سرپرست استانداری یزد پیش از ظهر امروز در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد  که با موضوع فناوری اطلاعات برگزار شد گفت: خوشبختانه استان یزد ظرفیت های بسیاری خوبی را در حوزه فناوری و اطلاعات دارد و مهم این است که ما چگونه از این ظرفیت ها استفاده بکنیم.

محمد علی طالبی، ادامه داد: حوزه فناوری اطلاعات استان یزد هم در بحث دانش و هم در نیروی انسانی و هم در ظرفیت های فیزیکی مانند فیبر نوری، ظرفیت هایی بسیار خوبی است.

وی افزود: ظرفیت کلیدی که باید از آن استفاده ویژه شود هماهنگی و تعامل دستگاه های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات در استان یزد است؛ یک تیم هماهنگ و با انگیزه استانی را داریم که در کنار بخش خصوصی می تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

معاون سیاسی استانداری یزد اذعان داشت: ما در حوزه اشتغال با مشکلات و موانعی در سطح کشور و استان مواجه هستیم و ظرفیت های استان و آمار بیکاران ما را به این سمت می برد که تمرکز عمده ای را روی حوزه فناوری اطلاعات بگذاریم برای اینکه بتوانیم بخش عمده ای از فارغ التحصیلان دانشگاهی را در این حوزه مشغول کنیم.

وی تاکید کرد: این حوزه علاوه بر کارهای ذاتی که دارد باید خلق ظرفیت های جدید اشتغال زایی را در دستور کار قرار دهد و با استفاده از تجارب موفق دیگر در سایر استان در این زمینه تلاش کند.

طالبی تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان قوی ای در یزد وجود دارند که می توانند در سطح کشور و حتی بین المللی بدرخشند اما نیازمند حمایت سازمان ها و نهادهای ملی هستند که مدیران استانی این دستگاه ها باید برای حمایت این شرکت ها وارد میدان شوند.

انتهای پیام/م*

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.