شناسه : 39964858
رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد:

امداد رسانی به ۱۵۰ نفر گرفتار طوفان در محور اردکان به نایین


رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طوفان دیروز در محور اردکان به نایین و بسته شدن راه موجب امدادرسانی به ۱۵۰ نفر توسط جمعیت هلال احمر شد.

به گزارش یزدآوا، محسن حرازی زاده یزدی رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه طوفان دیروز در محور اردکان به نایین و بسته شدن راه موجب امدادرسانی به ۱۵۰ نفر توسط جمعیت هلال احمر شد اظهار کرد: در پی طوفان امروز که موجب کاهش دید افقی رانندگان، مسدود شدن محور اردکان به نایین شد ، یک تیم تخصصی امداد و نجات جاده ای از پایگاه امامزاده سید نورالدین اردکان  به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد افزود: در این حادثه توسط نیروهای امدادی هلال احمر استان به ۱۵۰ نفر امداد رسانی انجام و خودرهای گیرافتاده توسط نیروهای امدادی هلال احمر، پلیس راه و نیروی انتظامی  به مکان امن هدایت داده شدند.

وی عنوان کرد: همچنین برخورد سه دستگاه تریلی به علت طوفان شدید در کیلومتر ۳۶ محور مهریز به انار  به وقوع پیوست که پس از اعلام به مرکز eoc هلال‌احمر، نیرو‌های پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر  مستقر در زین الدین مهریزبه محل حادثه اعزام شدند.

حرازی زاده گفت: در این حادثه تصادف رانندگی دو نفر مصدوم شده که یک نفر از مصدومین در خودرو‌ گیر افتاده بود که پس از رهاسازی با ست نجات به کمک نجاتگران هلال احمر ، با آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: طی تماس از مرکز EOC در ساعت ۱۴:۰۰ دیروز مبنی بر گیرافتادن ۲ دستگاه خودرو در طوفان در محوده جاده مهدی آباد بهادران یک تیم جستجو و نجات از شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان بافق به منطقه اعزام شد.

حرازی زاده تصریح کرد: خوشبختانه نیروهای امدادی به سرعت به خانواده های درگیر طوفان دسترسی پیدا کرده و آنها را که در سلامت کامل بودند با خودروی جمعیت به محدوده شهری و مکان امن انتقال دادند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به ادامه دار بودن شرایط جوی خاطرنشان کرد : لازم است شهروندان هشدارهای مربوطه را جدی بگیرند چرا که با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار ها می توان از بروز برخی حوادث و خسارات احتمالی ناشی از آن جلوگیری کرد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.