شناسه : 11491949
رییس شورای عالی استان‌ها خواستار شد؛

برخورد جدی با متخلفان بازار و بانكی/ یكشنبه؛ دیدار با مقام معظم رهبری


رئیس شورای عالی استان های کشور خواستار برخورد جدی با متخلفان بازار و نظام بانکی شد و گفت که عدم برخورد با این تخلفات همه را زیر سوال می برد.

به گزارش یزد آوا به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شورای عالی استانها، غلامرضا بصیری پور رئیس شورای عالی استان های کشور در چهاردهمین اجلاس این شورا که صبح امروز )پنج شنبه( در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: روز گذشته انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استان ها برگزار شد. به طور ویژه انتظار دارم کمیسیون ها فعال باشند.

وی به ارائه گزارشی از اجلاس روسای شوراهای اسلامی استانهای کشور در مشهد مقدس پرداخت و خواستار کمک اعضای شورای عالی استان ها به روسای شورای استان ها شد.

رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به سفر استانی به یزد و گلستان، از اعضای شورای عالی استان ها که مقدمات این سفر را هماهنگ کرده بودند، تشکر کرد.

بصیری پور تصریح کرد: در این سفر با دو استاندار یزد و گلستان دیدار داشتیم. بنده احساس کردم خیلی از حرف هایی که ما درباره جایگاه نظام شورایی می زنیم، مورد تائید آنان نیز است.

وی افزود: روز گذشته نیز وزیر کشور از شورائیان انتظاراتی داشت که این انتظار نشان از جایگاه ویژه شورای عالی استانها دارد. ما از این ظرفیت قانونی و نظارتی شوراها، بسیار فاصله داریم.

رئیس شورای عالی استان های کشور به بحث آموزش شورایی پرداخت و گفت: خیلی از دوستان تاکید دارند که حتما این کار انجام شود.

بصیری پور با اشاره به دیدارهای دو جانبه رئیس شورای عالی استان های کشور با وزرا، از اعضایی که علاقمند هستند با وزرا دیدار کنند، برای این دیدارها دعوت به عمل آورد.

وی با بیان اینکه شورای عالی استان ها تکلیف 111 هزار عضو شورایی را بر عهده دارد، تاکید کرد: روسای شورای استان و روسای شورای شهرستان باید قوی باشند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.