شناسه : 22637838
کارمند نمونه استان یزد:

تعهدکاری و تکریم ارباب رجوع از ویژگی‌های یک کارمند نمونه است


احمد کرمی از کارمندان نمونه استان یزد است که در اداره بنیاد شهید شهرستان ابرکوه فعالیت می‌کند.

احمد اکرمی  رزمنده 8 سال دفاع مقدس است که از سال 66 در اداره بنیاد شهید شهرستان ابرکوه استخدام شده و اکنون در پست معاون اداری مالی مشغول به کار است و سال گذشته نیز به عنوان کارمند نمونه انتخاب شد.

وی در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا، با اشاره به فعالیت‌های متعددی که در اداره بنیاد شهید انجام داده است، گفت: با توجه به کمبود نیرویی که در بنیاد شهید وجود داشت سعی کردم در حوزه‌های مختلف چون تعاون، مسکن و غیره  اداره بنیاد شهید فعالیت داشته باشم و به  ارباب رجوعان این اداره که بیشتر ایثارگران عزیزمان هستند، خدمت کنم.

اکرمی با بیان اینکه تعهد کاری در کارمندان بهر وری را بالا می‌برد، تصریح کرد: کارمندان باید آیین‌نامه و دستورالعمل‌ها را مطالعه کنند و بر آن اشراف داشته ابنشد تا بتوانند به بهترین نحو کار خود را انجام دهند.


 

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به مشکلات مالی کارمندان ادامه داد: حقوق کارمندان با توجه به وضعیت اقتصادی کشور نمی‌تواند جوابگوی هزینه‌های زندگی بسیاری از کارمندان باشد و این موضوع توجه مسئولان را لازم دارد.

این کارمند نمونه، تعهدکاری، اخلاق، تکریم  ارباب رجوع، مسئولیت پذیری و ... را از جمله ویژگی‌های لازم برای یک کارمند نام برد و آن‌ها را موجب بهره‌وری بالا در کار دانست.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.