شناسه : 6308410
مدیرکل روابط عمومی استانداری:

استانداری محل الفت تمام رسانه هاست/ طرح امتیازدهی به سایت های خبری بررسی می شود


مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: شناسنامه دار شدن و رتبه بندی سایت های خبری استان قابل پیگیری است، تا از مزایای قانونی بهره مند شده و بدانند که زیر ذره بین هستند.

به گزارش یزد آوا؛ داود پاک طینت در گفت و گو با خبرنگار بافق نیوز راجع به سیاست کاری خود در مسئولیت جدیدی که عهده دار شده، بیان کرد: بنده به سه بخش رسانه ها، روابط عمومی ها و مسائل درون سازمانی نگاه ویژه ای داشته و خواهم داشت.

سعی می کنیم استانداری محل الفت تمام رسانه ها باشد/ با صداقت و امانت ناقل صحبت ها به استاندار هستیم

وی ادامه داد: در بخش رسانه، تلاش می کنیم که استانداری محلی برای انس و الفت تمامی رسانه ها باشد. شاید بعضا بنا به دلایلی دلخوری هایی بین برخی از رسانه ها و روابط عمومی پیش آمده باشد که انشاالله سعی می کنیم دید خود را باز کرده و همه را در حالت برابر ببینیم تا همه برای حضور در استانداری احساس امنیت فکری داشته باشند.

داود پاک طینتمدیرکل روابط عمومی استانداری یزد بیان کرد: در بحث درون سازمانی تلاش مان این است که برای تمام نظرات همکاران محترم یک گوش شنوا باشیم. استانداری یک دستگاه حاکمیتی است و مسلما گرایش های سیاسی مختلفی در آن وجود دارد و همه حق دارند که حرف شان را در چارچوب قانون بیان کنند. ما هم تلاش می کنیم با صداقت و امانت، ناقل صحبت ها به استاندار باشیم و فضای بانشاط همراه با روح معنوی را در استانداری یزد حاکم کنیم.

اجرای سند راهبردی روابط عمومی ها دو مشکل دارد/ برخی از روابط عمومی ها در وادی خدمات مانده اند

پاک طینت سپس اظهار داشت: در بُعد روابط عمومی ها، خوشبختانه سند راهبردی روابط عمومی ها توسط عزیزانی که قبلا در این مسند بودند، تصویب شده که جای قدردانی دارد. وظیفه ماست که تلاش کنیم این سند را به اجرا درآوریم. البته برای اجرایی شدن دو مشکل سر راه دارد. یکی بحث بودجه است که تلاش داریم با توجه به ابقاء آقای بابایی معاونت برنامه ریزی استانداری، جلساتی با ایشان داشته باشیم تا انشاالله بتوانیم منابع مالی را تامین کنیم.

این مسئول در ادامه گفت و گو با خبرنگار بافق نیوز عنوان کرد: دومین مشکل هم به خود روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان ها بر می گردد. متاسفانه شکاف آگاهی بین روابط عمومی ها وجود دارد. اگر ۳ مرحله خدمات، دانش و علم را برای مدیران روابط عمومی در نظر بگیریم، با همه احترامی که برای زحمات این عزیزان قائل هستم، اما متاسفانه هستند برخی افراد که هنوز در وادی خدمات مانده اند و دارند "در جا" می زنند.

وی افزود: البته خوشبختانه داریم روابط عمومی هایی که در حال طی کردن مرحله دانش هستند و نگاهی به روابط عمومی علمی دارند. در کل این شکاف آگاهی، یکی از دغدغه های ما برای اجرای سند می باشد.

سند راهبردی روابط عمومی ها سال آینده اجرا می شود/ طرح امتیازدهی به سایت های خبری استان بررسی می شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد اذعان کرد: طی جلساتی که در آینده با تیم تنظیم کننده این سند و کارشناسان مختلف خواهیم داشت، راهکارهای رفع این شکاف آگاهی و عملی کردن سند راهبردی را بررسی خواهیم کرد و مشروط بر اینکه منابع مالی تامین شود، سند راهبردی روابط عمومی ها در سال آینده در سراسر استان یزد اجرایی می شود.

پاک طینت در خصوص برگزاری دوره های آموزشی ماهیانه روابط عمومی ها اظهار داشت: این نشست ها طبق روال گذشته ادامه خواهد یافت با این تفاوت که آن سبقه علمی بودن، بصورت جدی در جلسات پیگیری می شود.

این مسئول راجع به پیشنهاد خبرنگار بافق نیوز مبنی بر امتیازدهی به سایت های خبری شهرستان ها، برای ارتقاء سطح کمی و کیفی آن ها، گفت: پیشنهاد شما قابل بررسی است. می شود در نشستی با مسئولان ارشاد اسلامی آن را مطرح کرد تا انشاالله با تنظیم یک آئین نامه، هم سایت ها شناسنامه دار و رتبه بندی شوند، هم از یک سری مزایای قانونی بهره ببرند و هم بدانند که زیر ذره بین هستند و باید پاسخگو باشند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.