شناسه : 6258743

به این میگن دل شیر


احترام به مشتری باعث می‌شود که خودرو سازی از سود حاصل از فروش هزار خودرو بگذرد تا اعتبار اعتماد بین مشتریان خود را از دست ندهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدآوا به نقل از شبکه خبر، سال گذشته در جریان سیلی که در تایلند آمد یکی از انبار های خودرو شرکت هوندا دچار آب گرفتگی شد و هزار خودرو صفر کیلومتر تا نیمه در آب فرو رفتند. این مسئله باعث شده تا مدیر این شرکت برای اطمینان دادن به مشتریان که محصولات سیل زده فروخته نمی‌شوند دستور اسقاط همه این خودروها را داد که تنها دچار آب‌گرفتگی شده بودند و با تمیز کاری می‌شد آن‌ها را دوباره به بازار بر گرداند. خودروساز با دل و جرات خودرو ساز با دل و جرات خودرو ساز با دل و جرات خودرو ساز با دل و جرات خودرو ساز با دل و جرات خودرو ساز با دل و جرات این در حالی است که روزنامه جمهوری اسلامی از تحویل خودروی صفر از سوی یکی از خودروسازان بدون سپر جلو و عقب خبر داد! این روزنامه نوشت: پس از افزایش قیمت خودروهای ثبت نامی آن هم پس از موعد تحویل خودروها، این بار نوبت به تحویل ناقص خودرو رسیده است. ماجرا از این قرار است که در اقدامی نادر و تأسف انگیز یکی از تولید کنندگان داخلی خودرو به تازگی خودروهایی را که موعد تحویل آنها فرا رسیده است، بدون سپر جلو و عقب به خریداران تحویل می‌دهد و به آنها می‌گوید خودشان سپر را از بازار آزاد تهیه و بر خودرو نصب کنند! البته این خودروساز متعهد قیمت دو سپر را از مجموع پولی که مشتری باید پرداخت کند کسر می‌کند، اما بدون اجرتی که مشتری باید بابت نصب سپر بر خودرو صفر خود بپردازد!



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.