شناسه : 6321667

دوره آموزش مشتری مداری در استان یزد برگزار شد


دوره آموزش مشتری مداری برای کارکنان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) یزد برگزار شد.

به گزارش یزد آوا به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز-یزد؛ دوره آموزش 12 ساعته با موضوع مشتری مداری ویژه کارکنان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) استان یزد برگزار شد.

محمود عظیمی نیا ضمن حضور در این دوره گفت: مشتری مداری مهمترین اصل هر کاری است و همه کارکنان می بایست رضایت مشتریان را جلب نمایند .

سرپرست منطقه مرکز ابراز داشت: هدف ما رضایت خداوند است و در صورتی که بتوانیم رضایت خداوند را جلب نماییم قطعا رضایت مشتری را جلب نموده ایم.

عظیمی نیا در ادامه گفت: وظیفه کارکنان موسسه ملی و اعتباری ثامن الحجج(ع) نسبت به مشتریان به مراتب بیشتر از سایر بانکها است و دلیل آن وجود عنوان مقدس علی ابن موسی الرضا حضرت ثامن الحجج(ع) بر نام این موسسه است و همگی باید سعی و تلاش کنیم تا همانند امام رضا(ع) افتادگی ،تواضع و کمک به مردم را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

DSC_0586 DSC_0585 DSC_0575 DSC_0553 DSC_0551 DSC_0544




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.