Skip to Content

گزارش/ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس

هدف بسیاری از عملیات های تروریستی در منطقه ضربه به ایران است


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت : بسیاری از عملیات ها و برنامه ریزی های آنان به واسطه ضربه به نظام اسلامی است وآنان با ترویج شیعه هراسی و رواج جنگ های بین شیعه و سنی در پی تحقق اهداف پلید وشوم خود هستند.

به گزارش خبرنگار یزدبانو، دکتر محمد صالح جوکار در همایش شکوه پایداری که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دادگستری یزد برگزار شد؛ هدف بزرگ شرق و غرب در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نابودی انقلاب نوپا بود که حضور ملت در صحنه مانع رسیدن دشمن به این هدف شد  و ملتی که برای خدا به پا خواسته بود با یاری خداوند پیروز شد.


جوکار، عزت امروز ایران اسلامی را مرهون  ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی رزمندگان هشت  سال دفاع مقدس دانست و افزود : ایران اسلامی توانست در هشت سال دفاع مقدس در بابر تمام ادوات جنگی دنیای استکبار بایستد و معادلات شرق و غرب را به هم بزند.
وی  تصریح کرد : در سایه ابتکارات حضرت امام(ره) وایجاد انگیزه در رزمندگان با تکیه بر فطرت پاک انسانی وتلفیق آن با ایمان واخلاص چنان نیرویی را در برابر دشمنان بوجود آمد که تمامی محاسبات غرب و شرق و توازن قدرت را بر هم زد.
جوکار با اشاره به فتنه های امروز کشورهای استعماری در منطقه بیان داشت: بسیاری از عملیات ها و برنامه ریزی های آنان به واسطه ضربه به نظام اسلامی است وآنان با ترویج شیعه هراسی و رواج جنگ های بین شیعه و سنی در پی تحقق اهداف پلید وشوم خود هستند.

***

 

مدیر کل دادگستری یزد :
حربه امروز دشمن استفاده از ابزار فرهنگی و رسانه ای است

محمدرضا حبیبی در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، صحنه نبرد امروز را  صحنه مقابله ومبارزه با تهاجم فرهنگی دانست و افزود : وقتی دشمن در تمامی صحنه های نبرد نظامی شکست خورد، جنگ را با تهاجم گسترده به فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی ما آغاز کرد و اگر امروز در این زمینه کوتاهی کنیم شکست سختی در انتظارمان خواهد بود .
حبیبی، ورود انواع مخدر و شیوع مفاسد اجتماعی ، فاصله گرفتن از ارزشها وترویج بی غیرتی و بی تفاوتی دینی از طریق فضای مجازی وشبکه های ماهواره ای را از حربه های دشمن ذکر کرد واظهار داشت: امروز دشمن بدون سرصدا در خانه های ما رسوخ کرده تا نسل جوان وآتیه ساز این کشور را به نسلی خنثی وبی کفایت تبدیل کند.
وی تأکید کرد: آرامش و امنیت این کشور آسان وارزان به دست نیامده است ومبادا با غفلت وغرق شدن در روزمرگی آن را ارزان از دست بدهیم .




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری