ID : 10517375
فرماندار اشکذر:

برخورد قضایی با صنایع آلاینده/تعویض شبکه آب روستای «حسن آباد،حسین آباد» سال آینده


فرماندار اشکذر با بیان اینکه مشکلات مردم «حسن آباد، حسین آباد» در حضور نماینده محیط زیست شهرستان مطرح شد، تاکید کرد: طبق این نشست مصوب شد تا هرکدام از واحدهایی که استاندارد های محیط زیست را رعایت نمی کنند به دستگاه قضایی معرفی شوند.

به گزارش یزد رسا، فرماندار اشکذر در مصاحبه با نسیم صادق، با اشاره به حضور جمعی از مدیران شهرستان در روستای حسن آباد و حسین آباد اشکذر به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم این روستا اظهار داشت: عمده مشکل مردم این منطقه بحث آلودگی های زیست محیطی ناشی از فعالیت کارخانجات شهرک صنعتی نیکو اطراف محل سکونت آن ها بود.

"شاه حسینی" فرماندار اشکذر با بیان اینکه مشکلات مردم در حضور نماینده محیط زیست شهرستان مطرح شد، تاکید کرد: طبق این نشست مصوب شد تا هرکدام از واحدهایی که استاندارد های محیط زیست را رعایت نمی کنند به دستگاه قضایی معرفی شوند.

شاه حسینی در خصوص ساخت باند دوم جاده حسن آباد و حسین آباد به اشکذر خاطر نشان کرد: باند اول ساخته شده و به یاری خدا عملیات ساخت باند دوم آن از سال آینده آغاز می شود.

وی به تعویض شبکه آب حسن آباد حسین آباد تا اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: شبکه آب فعلی به دلیل فرسودگی از سلامت کافی برخورداد نبوده و ان شالله در زمان گفته شده تعویض می شود.

انتهای پیام/ع

 



summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.