Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صبح امروز/

«مرگ بر آمریکا» در میدان تاریخی یزد دارالعباده طنین انداز شد/ ۳۵بار پرچم آمریکا به آتش کشیده شد


اجتماع کنندگان بزرگ میدان امیر چقماق یزد با سردادن شعارهای" مرگ بر آمریکا" ،" مرگ براسرائیل" ، " رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت می کنیم" و " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" حمایت خود را از آرمان های بلند امام راحل، شهدا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب به جهانیان و استکبار جهانی اعلام کردند.

به گزارش سروابرکوه به نقل از  یزد رسا، از ساعت ۹ صبح امروز مردم انقلابی و استکبار ستیز یزد در حمایت از ولی امر مسلمین جهان و مخالفت با سیاسیت های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار، ابتدا با تجمع در میادین شهید بهشتی، سید مصطفی خمینی، مسجد روشه محمدیه و چهار راه سلمان حرکت خود را رأس ساعت ۹:۳۰ به سمت میدان امیر چقماق یزد آغاز کردند.

* امروز همزمان با یوم الله ۱۳ آبان اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد از ساعتی پیش با حرکت در مسیر های منتهی به میدان امیر چقماق یزد محل برگزاری تجمع باشکوه مردم دارالعباده خود را برای سردادن شعار تاریخی مرگ بر آمریکا لحظه شماری می کردند.

* رأس ساعت ۱۰ صبح مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید به صورت رسمی با حضور مسؤولین استانی و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

* به گزارش خبرنگاران ما از مسیر های مختلف منتهی به میدان امیر چقماق مردم به صورت خود جوش به ویژه دانش آموزان و دانشجویان شعار های استکبار ستیزانه به ویژه مرگ بر آمریکا سر می دادند.

* در طول مسیر های راهپیمایی ترانه زیبای ترانه مرگ بر آمریکا با صدای حامد زمانی پخش می شد که شور و هیجان خاصی در میان راهپیمایی کنندگان ایجاد کرده بود.

* دختران از مسیر چهار راه بعثت و خیابان قیام و پسران دانش آموز از مسیر میدان شهید بهشتی و خیابان امام خمینی(ره) وارد میدان امیرچخماق یزد محل برگزاری تجمع بزرگ یوم الله ۱۳ آبان شدند.

* تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی از تصاویر رهبر معظم انقلاب، امام خمینی(ره)، و پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار و پرچم جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته هایی انزجار خود را از امریکای جنایتکار به نمایش گذاشتند.

* اجتماع کنندگان بزرگ میدان امیر چقماق یزد با سردادن شعارهای" مرگ بر آمریکا" ،"  مرگ براسرائیل" ، " رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت می کنیم" و " این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده" حمایت خود را از آرمان های بلند امام راحل، شهدا و فرمایشات رهبر معظم انقلاب به جهانیان و استکبار جهانی اعلام کردند.

* نخل سیاه پوش اباعبدالله الحسین(ع) در آستانه ی محرم در میان خیل عظیم جمعیت پیوند نهضت امام خمینی(ره) و عاشورا را تداعی می کرد.

* از حاشیه های این مراسم به آتش کشیده شدن ۳۵ پرچم آمریکا در میان دانش آموزان و دانشجویان یزدی  بود که این ۳۵ پرچم یادآور سی پنجمین سالگرد تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا بود.

 IMG_00091

 IMG_0030

* سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام سید کاظم مدرسی بود.

در این راهپیمایی مسئولین استان همچون آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد،سید محمد میر محمدی استاندار یزد، عزیزالله سیفی فرماندار یزد، سردار امان اللهی فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد و سردار فتوحی فرماندهی سپاه الغدیر یزد




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد