Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

ابرکوه از شهرستان های فعال در توسعه ورزش و رسیدگی به امور جوانان


مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ابرکوه یکی از شهرستان های فعال استان، هم در توسعه ورزش و هم در رسیدگی به امور جوانان است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به موفقیت های ورزش استان افزود: پیگیری ها و زحمات شما برای توسعه ورزش یزد شایسته تقدیر است.


وی با تبریک فرار رسیدن هفته دولت اظهار داشت: در شهرستان ابرکوه که استعدادهای بالقوه زیادی در رشته های مختلف ورزشی وجود دارد، با تلاش و همدلی زمینه توسعه بسیاری از رشته های ورزشی فراهم شده و ورزشکاران ابرکوهی در میادین مختلف افتخارآفرین هستند.


امام جمعه ابرکوه گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات خوبی که صورت گرفته ورزش استان یزد در مسیر رشد و ترقی است و روند رو به رشدی را طی می کند.


حسینی اظهار داشت: با توجه به اقدامات خوبی که انجام شده امیدواریم مسائل و مشکلات جوانان در زمینه های مختلف مرتفع شود.


مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد نیز ضمن تشریح فعالیت های ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید گفت: در ابتدا باید از نگاه ویژه ای که به بحث ورزش و امور جوانان دارید تقدیر و تشکر کرد. چرا که با حمایت هایتان هموار کننده مسیر توسعه ورزش و رسیدگی به امور جوانان بوده اید.


شریعتی افزود: تلاشمان براین بوده تا بتوانیم در حد توان برای توسعه ورزش استان و مباحث جوانان اقداماتی انجام دهیم که امیدوارم توانسته باشیم تا حدودی به وظیفه مان در خدمت رسانی به مردم عمل کرده باشیم.


وی اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان ابرکوه یکی از شهرستان های فعال و خوب ما هم در توسعه ورزش و هم در رسیدگی به امور جوانان است به طوری که توانسته در بحث ورزش به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند.


این مسئول گفت: ورزشکاران و تیم های این شهرستان در رده های مختلف موفق به کسب عناوین شده اند و در بحث جوانان هم ستاد ساماندهی امور جوانان مستمر برگزار و یکی از شهرستان های برتر در برگزاری ستاد ساماندهی و رسیدگی به امور جوانان است.


استان یزد 47 هیات ورزشی استانی دارد.

منبع: ایرنا




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد