Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مردم و مسئولان ابرکوهی از علت حضور خود می گویند

اجازه آسیب به کشور را نمی دهیم/ پشتیبانی از ولایت و حل مشکلات اقتصادی پیام حضور پرشور مردم


مردم ابرکوه دوشادوش مسئولان با حضوری پرشور و در هوایی سرد و برفی، حمایت قاطع خود را از نظام اعلام کرده و بار دیگر حماسه حضور خود را در تاریخ ثبت کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز که مردم و مسئولان ابرکوه دوشادوش یکدیگر، برای حضوری باشکوه در محکومیت اغتشاشات اخیر در میدان امام حسین(ع) این شهر تجحمع کردند اولین برف زمستانی آغاز شد و مردم ولایت مدار این شهرستان مصمم تر با مشت های گره کرده اوج انزجار خود را از منافقان و فتنه گران داخلی به نمایش گذاشتند.

خبرنگار سرو ابرکوه نیز برای ثبت این تصاویر به میان مردم آمد تا از علت حضورشان بپرسد.

امام جمعه ابرکوه: پیام حضور مردم به مسئولان کشور تمام کردن حاشیه سازی ها و حل مشکلات اقتصادی است
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در حاشیه این راهپیمایی گفت: شکوه حضور مردم ابرکوه، پاسخی کوبنده به آشوبگران و بدخواهان نظام بوده و پیام حمایت گسترده این ملت از نظام و انقلاب و ولایت را دارد.

امام جمعه ابرکوه افزود: این حضور می طلبد که مسئولان نیز متقابلا وظیفه خود را به صورتی بایسته تر در قبال این مردم نجیب ادا کنند و به آنکه سرگرم حاشیه سازی سیاسی شوند، تلاش خود را برای اجرایی کردن تولید، اشتغال و خدمت برتر بر ملت مبذول دارند.

فرماندار ابرکوه: مستکبران خارجی پیام حضور باشکوه مردم را دریافت کنند
محمد کاظمی نسب که به تازگی فرماندار این شهرستان شده است اظهار کرد: امیدوارم همه استعمارگران و مستکبران خارجی، پیام رسای حضور باشکوه مردم را دریافت کرده باشند؛ ملت ما مردمی هوشیار و آگاه به همه اخبار هستند و ذره ای خلل بر اراده آنها در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نخواهد آمد.

امام جمعه بخش بهمن: حضور مردم توطئه ها  را خنثی کرد / اجازه نخواهیم داد کسی به کشور آسیب برساند
حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن ابرکوه نیز گفت: حضور مردم در راهپیمایی ها باعث می شود توطئه ای که دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی طراحی کردند خصوصا فتنه های اخیر خاموش شود.

وی افزود: این حضور و آمدن مردم در صحنه به همه دشمنان جمهوری اسلامی خصوصا آنهایی که حوادث اخیر را رقم زدند فهماند که ملت ما پشتیبان ولایت فقیه است و اجازه نخواهد داد کسی به کشور آسیب برساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه: مطالبات معیشتی حق مردم است
علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه نیز گفت: حضور امروز مردم در راستای لبیک به منویات رهبری است و همچنین اعتراض به این آشوب هایی که با حمایت استکبار جهانی در برخی از شهر ها صورت گرفت.

وی گفت: مطالبات معیشتی حق مردم است؛ اما همین ملت با حضور امروز خود ثایت کردند که دخالت بیگانگان در امور داخلی به شدت محکوم است و به هیچ عنوان با فتنه گران همراهی نمی‌کنند.

حضور پررنگ دانش آموزانی که در فصل امتحانات، بعد از پایان آزمون پایان ترم خود و از مدرسه آمده و به دریای پرخروش مردم پیوسته بودند حال و هوای دیگری داشت.

دانش آموز فعال ابرکوهی: آمریکا نمی تواند ما را با تهدید بترساند
زهره زارع دانش آموز فعال ابرکوهی که پرچم لبیک یا خامنه ای(مدظله) در دست داشت گفت: آمده ام تا بگویم تا آخرین قطره خونمان پشتیبان انقلاب و رهبری هستیم و به آمریکا نیز می گوییم هیچ ترسی از تحریم ها نداریم حتی اگر بیشترش کنی.

جوان ابرکوهی: اجازه توهین به مقدسات را به هیچ کسی نمی دهیم
محمد دهقان زاده یکی از طلاب جوان ابرکوهی گفت: اغتشاشات و آشوب‌های سازمان‌یافته که توسط بیگانگان و رسانه‌های ضدانقلاب خط‌ دهی ‌شد باعث شد که به‌ جای رساندن دغدغه‌های مردم به گوش مسئولان به مقدسات اسلام، ایران توهین شود که غیر قابل جبران هستند و ما با این حضور خود این آشوب ها را محکوم می کنیم.

یکی از فعالان فرهنگی ابرکوه: وظیفه مردم تمام شد و حالا نوبت مسئولان است
اعظم رنجبر یکی از فعالان فرهنگی نیز علت حضور خود را پشتیبانی از رهبر اعلام کرد و با فریاد لبیک یا خامنه ای(مدظله)، گفت: مردم وظیفه خود را در قبال پشتیبانی از نظام انجام داده اند و حالا نوبت مسئولان است که مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

حضور نسل دیروز که انقلاب کرده و امروز نیز آمده بودند تا مهر تاییدی بر این قیام پرشور خود بزنند در میان جمعیت، جلب توجه می کرد.

نسل دیروز انقلاب: آمده ام تا بگویم مرگ بر منافقان داخلی
پیرمرد ابرکوهی که هنوز خاطرات روزهای پرشور انقلاب را به خاطر داشت با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل  گفت: هیچ کسی نمی تواند اراده مردم را از بین ببرد.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد