Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد:

اختصاص شش ميليارد و پانصد ميليون ريال اعتبار جهت ساخت مركز درماني مهردشت


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یزد از اختصاص شش ميليارد و پانصد ميليون ريال اعتبار جهت ساخت مركز درماني مهردشت خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، دکتر لطفی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص بررسی و رسیدگی به مشکلات بهداشتی و درمانگاه بخش بهمن در جمع نمازگزاران آستان مقدس امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع) حاضر شد.


لطفی اظهار داشت: محروميت در منطقه مهردشت غير قابل انكار است که با همت مردم و مسئولين قابل رفع می باشد. همچنین مشاركت اجتماعي در تامين سلامت مردم راهگشا و حضور خيرين سلامت در اين عرصه ضروري است.


وی در ادامه با اشاره به شروع عمليات توسعه و ارتقا بيمارستان خاتم الانبياء در آینده ای نزدیک تصریح کرد: از محل اعتبارات مبلغ شش ميليارد و پانصد ميليون ريال اعتبار جهت ساخت مركز درماني شهر مهردشت اختصاص یافته است.


همچنین حجت الاسلام عليزاده امام جمعه مهردشت، وجود مركز درماني به صورت شبانه روزي در اين شهر را يك ضرورت خواند و بر همدلي مردم و مسئولين در رفع مشكل تاكيد نمود.

سپس رسولي فرماندار ابرکوه با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطر نشان كرد: چنین مردمی شايسته خدمتند و پاسخ به انتظارات آنان تكليف است. رسيدگي به امور بهداشتي و درماني بخش بهمن از انتظارات به حق مردم اين منطقه است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد