Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

از گلزار شهدای ابرکوه تا شهدای دشت کربلا؛

اعزام موکب خدام الحسین (ع) ابرکوه به کربلا به روایت تصویر


موکب خدام الحسین (ع) شهرستان ابرکوه، با دو کامیون تجهیزات و وسایل پذیرایی راهی کربلا شد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ عصر روز گذشته کاروان موکب خدام الحسین (ع) ابرکوه، با بدرقه مردم شهرستان از گلزار شهدا به سمت مرزهای جنوب کشور جهت استقرار در کربلای معلا اعزام شد.

ابراهیم فلاح زاده مسئول این موکب در حاشیه مراسم بدرقه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : اقلام مصرفی و موردنیاز زائران همچون میوه، آب، روغن، برنج، پذیرایی میان وعده مانند انواع شیرینی، داربست‌های فلزی، وسایل جانبی و خدماتی جهت اسکان زائران آقا اباعبدالله الحسین (ع) به همراه برخی عوامل راهی کربلا است.

امروز کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی به ارزش یک میلیارد و نیم الی 2 میلیارد، در قالب دو دستگاه کامیون جمع‌آوری و آماده ارسال به مقر موکب خدام الحسین (ع) ابرکوه در کربلا شد.

برپایی نماز جماعت، مراسم سوگواری روضه‌خوانی و مداحی، قرائت زیارت عاشورا و اربعین، ازجمله خدمات فرهنگی این موکب است که از روز هشتم صفر تا یک روز بعد از اربعین طی چهارده روز به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود.

در پایان گفت : تعداد 80 نفر خادمان اهل‌بیت (ع) در این موکب همه روز، آماده پذیرایی از خواهران و برادران زائر، با خدمات فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، درمانی و... هستند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد