Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه، در خطبه های نماز عید فطر:

افزایش تلاش ایثارگرانه کارگران و کارفرمایان جهت رونق تولید/ شایعه بازکردن قطعات کارخانه فولاد ابرکوه کذب است


امام جمعه ابرکوه گفت : در شرایط کنونی کشور، کارگران و کارفرمایان تلاش ایثارگرانه و جهادی خود را جهت رونق تولید و بازار کسب و کار و اشتغال افزایش دهند، و این تلاش وظیفه همه ما است.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، در خطبه های نماز عید سعید فطر، با تأکید به مسئولین بر اینکه مسئله اصلی کشور اقتصاد و معیشت مردم است، اظهار کرد : رونق تولید و ارزش پول ملی، توسعه فضای کسب و کار موضوعاتی است که باید محورهای ضروری برنامه های مسئولین قرار گیرد.

وی تأکید کرد : در جهت تقابل با بدخواهی های دشمن در جنگ اقتصادی، دولت و ملت موظفند دست در دست هم بگذارند و موانع رونق تولید در سطح کشور و به نوبه خود در شهرستان ها  برطرف کنند.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به حادثه تاریخی امروز گفت : قیام ۱۵ خرداد سرآغاز حرکت مبارزه حضرت امام و یارانش علیه شاه و اربابانش بود، که سرانجام با حضور ملت در تمامی عرصه‌ها، انقلاب به پیروزی رسید و این حرکت همچنان در عرصه مبارزه با قدرت های شیطانی و کفر پیشه جهانی به سردمداری آمریکا ادامه دارد، تا پرچم اسلام به دست حضرت مهدی (عج) سپرده شود.

وی، در بخش دیگر از خطبه ها خاطر نشان کرد : اهمیت زیرساخت های اقتصادی برای کشور، استان و شهرستان و برای زندگی مردم کاملاً روشن است و دشمن همین موضوع مهم را هدف قرار داده تا به خیال خام خود با انهدام بنیه اقتصادی و با تحریم و گرانی، شیرازه نظام را از هم بپاشد.

حسینی بیان کرد : از آنجا که پاسخ شرارت های خود را در راهپیمایی روز جهانی قدس و در جنگ اراده ها گرفت که سنگ انتفاضه و اراده ملت ایران و مسلمانان جهان به سمت شیشه عمرشان پرتاب شد، لذا خواستار مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران شدند که این نیز طرح آمریکا برای فریب ایران جهت پذیرش شرایط دوازده گانه آنها است.

حسینی، با تأکید بر تلاش ایثارگرانه کارگران و کارفرمایان جهت رونق کار و تولید که وظیفه همه ما است، افزود : در بخش داخلی شهرستان ابرکوه، با همیاری مسئولین ذی ربط و ورود سرمایه گذار جدید به کارخانه کاشی کوثر، چشم انداز نوید بخشی برای شهرستان است.

امام جمعه ابرکوه، تصریح کرد : مشکل تسهیلات کارخانه فولاد بهنورد حل شده و با راه اندازی چرخه تولید آهن اسفنجی، خوراک مکمل فولاد سرمد برای تولید شمش فراهم شد. شایعه بازکردن قطعات فولاد کذب است و بزودی فولادسازی شروع خواهد شد.

حسینی گفت : امیدواریم به لطف خدا اگر ظرفیت های تولید در کاشی های کوثر، آرین، آبنوس و فولادهای بهنورد و سرمد در صورت تأمین توان تولید اسفنجی برای بهنورد و شمش فولاد، کامل شود، امسال ظرفیت رونق تولید و اشتغال در شهرستان برای یک هزار نفر ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 3.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد