Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

پس از نجات از مرگ رخ داد؛

اقدام خيرانه‌ به پاس قدرداني از بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه


يك بیمار پس از بهبودی و نجات از يك حادثه‌ي مرگبار، به منظور قدرداني از تيم جراحي بيمارستان خاتم‌الانبياء شهرستان ابركوه، داوطلبانه يك اقدام خيرانه انجام داد.

 به گزارش سرو ابرکوه، هاشمی، مرد میانسالی که چندي پيش در اثر سقوط بلوک 300 تنی سنگ از ارتفاع 11متری يك معدنِ سنگ تزئینی در منطقه‌ي نازی‌آباد ابركوه و پرتاب سنگ‌هاي حاصل از برخورد اين بلوك به بسترِ کار، به شدت دچار آسيب شده بود.

وي پس از این آسیب‌ديدگي، توسط ساير معدنکاران با وضعیت بسيار وخیمي به بیمارستان خاتم النبیا ابرکوه منتقل شده و به علت شدت جراحات مستقیماً به اتاق عمل انتقال داده شده بود.

به گفته‌ي پزشک معالج وي، وضعیت بیمار تا حدی بحرانی بود که حتي فرصت بررسی شکستگی‌های احتمالی توسط رادیولوژیست بیمارستان نيز وجود نداشت لذا پس از بررسی‌هاي پزشكي در اتاق عمل، متوجه شکستگی استخوان کتف و شکستگی پنج استخوان دنده که در ریه بيمار فرو رفته و موجب پارگی ریه شده بود، شديم.

خوشبختانه با تلاش به موقع تيم جراحي و پرسنل بيمارستان خاتم النبياء ابركوه، اين بيمار از مرگ نجات يافت و امروز وي به همراه خانواده‌اش به پاس قدرداني از تیم جراحی و اعلام رضایتمندی از پرسنل اين بیمارستان، ضمن  حضور در اين مركز درماني به صورت داوطلبانه 500 مترمربع سنگ تزئینی را به بيمارستان اهداء كرد.

بر اساس گزارش ایسنا؛ گفتنی است؛ چندی پیش گزارشی توسط ايسنا از این بیمارستان منتشر شده بود که در آن بسياري از بيماران خواستار ارتقاي توانمندي‌های اين مركز درماني مهم در منطقه شده بودند و امروز به استناد اين گزارش، گویا گام‌هاي مثبتي در اين رابطه از سوي مسئولان بيمارستان در حال برداشته شدن است.

انتهای پیام /ک
 




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد