Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن مطرح کرد

انتظار برای یارانه 45 هزار تومانی کجا و حقوق 80 میلیونی کجا؟!!!/ ناامنی؛ نتیجه فلج شدن اقتصاد


امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: دولت باید حقوق های نجومی برخی مدیران را حذف کند تا تبعیض موجب بی اعتقادی نشود.

به گزارش سرو ابرکوه، امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار کرد: در حالی كه بخش قابل توجهي از شرارت‏ها و ناامن‏سازي‏ها در منطقه با هدف ناامن كردن ايران صورت مي‏گيرد، گروهك‏هاي تكفيري و تروريستي و حاميان آن‏ها اگر دستشان مي‏رسيد اول از همه ايران را ناامن مي‏كردند؛ لذا این امنیت در ایران امری قابل انکار نیست.

اقتصاد که فلج شود، امنیت کم می شود
حجت الاسلام علیزاده افزود: باید با اقدامات هنجار شکنانه در جامعه مبارزه شود، نه اینکه معروف منکر شود و منکر معروف؛ با توجه به اهمیت موضوع امنیت در ابعاد مختلف، حمله به طرح قانونى و ضرورى امنيت اخلاقى، چه توجيهي جز اهداف و اغراض سياسي مي تواند داشته باشد؟!

علیزاده یکی از مباحثی را که در امنیت و فرهنگ کشور موثر است را مسئله اقتصاد عنوان کرد و افزود: اقتصاد که فلج شد، بیکاری که زیاد شد، کار و کارخانه که تعطیل شد آنوقت دزدی و غارتگری هم زیاد میشود، اعتیاد هم افزایش می یابد و بالاخره منجر به ناامنی می شود.

حقوق نجومی برخی مدیران باید قطع شود
خطیب جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد: چرا باید مسئولی در کشور  ماهیانه مبلغی بالغ بر 80 میلیون تومان حقوق دریافت کند، در حالی که  خانواده هایی محتاج نان شب بوده و برای یارانه ای ناچیز روز شماری می کنند. دولت باید حقوق نجومی اینگونه مدیران را قطع کند چرا که تبعیض،  به اعتقادات مردم ضربه میزند و مردم را از دین و انقلاب زده می کند.

وی ضمن اشاره به سالروز ارتحال آیت الله بهجت عنوان کرد: آیت الله بهجت هنگام استقبال از رهبر انقلاب در شهر قم فرمود:" اگر مردم مي دانستند که استقبال اين سيد چقدر ثواب دارد احدي در منزل باقي نمي ماند." باید گفت حیف از زمین که افرادی که به ضد ولایت فقیه بودن افتخار می کنند، روی آن نفس می کشند، آنها نمی دانند این امنیت مرهون ولایت است.

رژیم صهیونیستی از خود چیزی ندارد
حجت الاسلام علیزاده در رابطه با روز اشغال فلسطین بیان کرد: رژيم صهيونيستي از درون خود نيرو و قدرتي ندارد و حمايت بي‏قيد و شرط آمريكا از آن که در طرح پیشنهادی خود، بودجه سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی را به رقم  ۶۰۰ میلیون دلار افزایش داده و همچنین ديگري حمايت ‏نكردن دولت هاي عربي و اسلامي از مردم فلسطين است که این رژیم منحوس را سرپا نگه داشته است.

فرزندآوری مهم ترین مجاهدت زنان است
علیزاده پیشاپیش فرارسیدن روز جوان را تبریک گفته و ادامه داد: دشمن در صدد است تا بزرگترین سرمایه کشور را که همان جوانان هستند با نقشه های از جمله اعتیاد و شبکه های فاسد اینترتی و ماهواره ای، نابود کند. جوانان باید تلاش کنند تا در دام نقشه های شوم دشمن گرفتار نشوند و از فرصت ها استفاده کنند.

امام جمعه بخش بهمن تأکید کرد: براي دشمنان، بهترين چيز اين است كه ايران کشوری با 20 یا 30 میلیون جمعیت که نصف آن هم کهنسال، میانسال و از کار افتاده باشند. لذا برای رسیدن به این خواسته برنامه ریزی کرده و  هزینه های هنگفتی صرف  می کنند.

وی در پایان ضمن بیان اهمیت افزایش جمعیت کشور متذکر شد: زنان ایران اسلامی بدانند که فرزندآوري يكي از مهم‏ترين مجاهدت ها و از جمله وظایف آنان است.

انتهای پیام/م.ف
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد