Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به همت بسیج رسانه برگزار می شود؛

اولین دوره آموزش خبرنگاری در ابرکوه همراه با اعطای مدرک معتبر


مسئول بسیج رسانه ابرکوه گفت: اولین دوره آموزش خبرنگاری در ابرکوه در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، حمید رضا بصیری مسئول بسیج رسانه شهرستان از برگزاری اولین دوره کلاس های آموزش خبرنگاری در ابرکوه خبر داد و افزود: این دوره ها همراه با تشکیل کارگاه های عملی در دو سطح مقدماتی و تکمیلی با اعطای مدرک معتبر خبرنگاری از نیمه مردادماه آغاز خواهد شد.

بصیری با اشاره به نیاز آموزش و تربیت نیروهای متعهد در حوزه های مختلف گفت: با توجه به اهمیت موضوع اطلاع رسانی،  ظرافت های موجود در امر آموزش و بازتاب آن در رسانه ها، به همت بسیج رسانه و با همکاری روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج، روابط عمومی فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان، این دوره آموزشی برگزار می شود.

مسئول بسیج رسانه ابرکوه خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی در دو سطح مقدماتی شامل سوژه یابی، خبرنویسی، مقاله نویسی، گزارش نویسی، شناخت شبکه های اجتماعی، فقه رسانه و سطح تکمیلی شامل اصول و فنون مصاحبه، عکاسی، جریان شناسی سیاسی و رسانه ای و حقوق رسانه خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آخرین مهلت ثبت نام در اولین دوره آموزش خبرنگاری 10 مرداد ماه سال جاری می باشد که از همه علاقه مندان به این حرفه جذاب و کلیه اصحاب رسانه شهرستان دعوت می شود تا در صورت تمایل در این دوره شرکت نمایند.

شایان ذکر است علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بسیج رسانه به آدرس http://yazdcyber.com   نسبت به دریافت فرم ثبت نام و تکمیل و ارسال آن اقدام کنند.
 




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 3.6666666666666665 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد