Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه برگزار می شود؛

اولین همایش ملی "قرارداد، اصول و چالش های پیش رو"


بازافکن معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه گفت: اولین همایش ملی "قرارداد، اصول و چالش های پیش رو" در 15 اسفندماه 92 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه برگزار خواهد شد.

به گزارش سروابرکوه، اولین همایش ملی "قرارداد، اصول و چالش های پیش رو" در 15 اسفندماه 92 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه برگزار خواهد شد.

محمدرضا بازافکن معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه اظهار داشت: این همایش که در سایت مرجع دانش (سیویلیکا) نمایه شده است با مشارکت ادارات و سازمان های مرتبط با موضوع در سطح استان و شهرستان ابرکوه و همچنین مشارکت موسسات آموزش عالی استان برگزار می گردد.

 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه بیان کرد: پوستر همایش بزودی برای ادارات و سازمان های مرتبط و همچنین کلیه موسسات آموزش عالی کشور اعم از دولتی و آزاد ارسال خواهد شد.

 وی تصریح کرد: محققین و پژوهشگران ارجمند برای ارسال چکیده و اصل مقالات خود بترتیب تا 10 آذرماه و 10 دی ماه 92 فرصت دارند. اطلاعات مربوط به محورهای همایش و حمایت کنندگان از آن در سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه نمایه شده است.

گفتنی است این همایش برای اولین بار در حوزه حقوق در استان یزد برگزار می گردد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد