Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور بیش از 70 دانش‌آموز برگزار شد

آئین «آموزش بدو ورود یاران به بسیج» در مدارس بشارت ابرکوه به روایت تصویر


مراسم آموزش بدو ورود یاران جهت عضویت عادی بسیج دانش آموزان، در شهرستان ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز آئین آموزش بدو ورود یاران، با حضور بیش از 70 دانش‌آموز مدارس دخترانه و پسرانه بشارت، زیر نظر بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین (ع) ابرکوه، برگزار شد.

این دانش آموزان مقطع ابتدایی پس از حضور در دوره‌های حلقه شجره طیبه صالحین، به عضویت عادی بسیج درآمدند.

بصیرت، نظم و ولایتمداری مهمترین شاخصه های بسیجی است
مهدی ابرقویی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، ضمن تبریک ورود دانش آموزان به عرصه بسیج اظهار کرد: بسیج همان مکتب ولایت و اسلام است که شهدا نیز راهشان را از همین مکتب آغاز کردند و به درجات عالی رسیدند.

ابرقویی با تأکید بر اینکه شهدا در این مسیر راه هزارساله را یک‌شب طی کردند، افزود: شما دانش آموزان عزیز نیز توانمندی‌های آنها را دارید و می‌توانید آینده‌سازان کشور باشید.

وی گفت: بسیجی بودن و بسیجی ماندن شاخصه‌هایی دارد که اولین آن داشتن بصیرت است. بسیجی با آگاهی و بصیرت می‌تواند، حرکات و اهداف شوم دشمنان را شناسایی و با آنها مقابله کند. همه بدانید که هر فتنه‌ای که در کشور رخ می‌دهد، دست دشمن در کار است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه خاطرنشان کرد: دومین شاخصه بسیجی داشتن نظم در برنامه‌ها و کارها است، که اگر این ویژگی مهیا نشود به اهداف والای بسیج نخواهیم رسید.

دلیل انحراف افراد ضد انقلاب پیرو ولایت نبودن است
ابرقویی به سومین شاخصه بسیج یعنی ولایتمداری اشاره کرد و گفت: دلیل فعالیت افراد در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی بیگانه، که بر ضد نظام و انقلاب حرف می‌زنند، نداشتن شاخصه ولایتمداری مهم‌ترین رکن بسیج است.

وی در پایان با اشاره به اینکه انگیزه‌های مالی در بسیج نتیجه‌بخش نیست، تصریح کرد: همین روحیه پیروی از ولایت یکی از علل پیروزی رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس بود. 

گفتنی است در پایان مراسم محمد معتمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی، در حضور مسئولان و مربیان مدارس بشارت، کارت عضویت و میثاق نامه بسیجیان جدیدالورود را به آنها تقدیم کرد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 3.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد