Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در آستانه میلاد پیامبر اعظم(ص) و آغاز هفته وحدت؛

آئین عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه میبد در مصلای نماز جمعه به روایت تصویر


با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور مراسم عمامه‌گذاری طلبه‌های شهرستان میبد در آستانه میلاد پیامبر اعظم(ص) و آغاز هفته وحدت در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از میبد خبر، در آستانه میلاد پیامبر اعظم(ص) و آغاز هفته وحدت با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور مراسم عمامه‌گذاری طلاب حوزه علمیه حجت‌بن‌الحسن(عج) میبد در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

آیت‌الله اعرافی در این مراسم بیان داشت: لباس روحانیت بسیار مقدس است لذا باید قداست آن حفظ شود و روحانیون نباید کارهایی که موجب زیر سوال بردن روحانیت می‌شود انجام دهند.

وی افزود: شما باید با علم کامل و وافی سرباز شجاع امام زمان (عج) باشید.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور خواستار تلاش طلاب جوان برای عمل به وظیفه تبلیغی و مسئولت آنها در این زمینه شد و بیان کرد: طلاب دارای جایگاه مهم و تاثیرگذار در تبلیغ معارف بلند اسلام و اهل‌بیت(ع) و افزایش معرفت دینی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه طلاب جوان باید توجه به ولایت فقیه را الگو و در اولویت خود قرار دهند، گفت: ولایتمداری شعار و حرف زدن نیست بلکه باید در دین‌داری و اخلاق ‌مداری و عمل ولایتمداری ثابت شود.

آیت‌الله اعرافی در پایان اظهار داشت: طلاب در مسیر ولایت فقیه یک جهت‌گیری روشن و مشخص دارند که همان فرمایشات و راه مقام معظم رهبری است.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد