Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده مردم ابرکوه در مجلس مطرح کرد؛

آئین نامه برابری تعداد کاندیداها و کرسی ها در یک حوزه تشریح شد/ نحوه رفع خلاء حوزه های غیررقابتی


سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به تبصره ماده ۳ آئین نامه اجرائی انتخابات خبرگان رهبری، گفت: در حوزه هایی که فقط به تعداد کرسی های آن حوزه کاندیدا وجود دارد و رقابتی وجود ندارد، از حوزه های دیگر که نامزد مازاد دارند می توانند ظرف ۴۸ ساعت تقاضای انتقال بدهند و به حوزه ای بروند که رقابت وجود ندارد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده مهریزی  نماینده مردم ابرکوه، در خصوص چگونگی برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه هایی که تعداد کاندیداها تنها به اندازه کرسی های استان در مجلس خبرگان است، اظهار داشت: تبصره ماده 3 آئین نامه اجرائی انتخابات خبرگان رهبری مروبط به حوزه هایی است که انتخابات به صورت رقابتی برگزار نمی شود.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه هایی که فقط به تعداد کرسی های آن حوزه کاندیدا وجود دارد و رقابتی وجود ندارد، از حوزه های دیگر که نامزد مازاد دارند می توانند ظرف 48 ساعت تقاضای انتقال بدهند و به حوزه ای بروند که رقابت وجود ندارد.

به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر در برخی از حوزه ها انتخابات خبرگان رقابتی نیست و تلاش هایی انجام شده است تا برخی از کاندیداها متقاعد شوند که در حوزه های دیگر کاندید شوند.

زارع زاده مهریزی گفت: 48 ساعت زمان نیز به این جهت است که سریع تر تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد