Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه ابرکوه در واکنش به جریانات اخیر کشور؛

بسیاری مشکلات معلول بی‌تدبیری‌ و کوتاهی های دولت و مجلس است


امام‌جمعه ابرکوه گفت: مردم بسیار نجیب و وفادار هستند و بسیاری از مشکلات معلول بی‌تدبیری‌های دولت و مجلس است که کوتاهی می‌کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه در دیدار با محمدرضا صباغیان نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم اظهار کرد : بسیاری از مشکلات معلول بی‌تدبیری‌های دولت و مجلس است که کوتاهی می‌کنند و دستگاه قضائی نیز در رضایت عمومی قصور دارد.

حسینی در خصوص جریانات اخیر در برخی مناطق کشور افزود : امروز در کشور از یک‌سو گرانی بنزین، حذف 30 میلیون یارانه و از سوی دیگر فقر، فساد و تبعیض همچون هیولای وحشتناک خودنمایی می‌کند.

وی عنوان کرد: رانت‌ها، رابطه‌ها و درآمدهای نامشروع مافیای قاچاق و فرار مؤدیان دانه‌درشت از دیوان مالیاتی، بر مردم فشار می‌آورد و اختلاس، بی‌کاری، زمین‌خواری، افزایش حقوق نمایندگان و پاداش‌های نجومی، زمزمه گرانی و... مطرح است.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد : درحالی‌که عده‌ای زیرخط فقر زندگی می‌کنند، دولتمردان فقط شنونده گلایه امثال ما هستند و مذاکرات مجلس نیز خروجی رضایت بخشی برای مردم ندارد، که سبد زندگی آنها را پر کند.

حسینی در پایان تأکید کرد : کاش در کنار این مشکلات، افراد به‌جای دعواهای سیاسی، جناحی و قدرت‌طلبی، بر سر خدمت به مردم دعوا می‌کردند. مردم بسیار نجیب، وفادار، عاشق نظام و ولایت هستند و مشکل کشور را مسئولین سه قوه باید از لابه‌لای گفتار و رفتار خودشان جستجو کنند!

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد