Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در رزمایش الی بیت القمدس:

بسیجیان ابرکوهی صلابت و اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشیدند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در رزمایش الی بیت القمدس گفت: بسیجیان شهرستان با حضور گسترده در این رزمایش صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید.

سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در حاشیه برگزاری رزمایش«الی بیت المقدس» در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: گردان های رزمی بسیج شهرستان پس از فراخوان همگانی که برای حضور در رزمایش اعلام شد، دوره های آموزشی مختلف از جمله کار با سلاح های سازمانی سبک و نیمه سنگین، شیوه درست این رزمایش را در قالب مباحث تاکتیک رزمی آموختند.

ابراهیمی ضمن بیان اینکه پاسخگویی به تهدیدات آمریکا‌ در به نمایش گذاشتن قدرت رزمی عملیاتی‌نیروی های بسیج مردمی است گفت: برگزاری رزمایش مذکور نشان دهنده قدرت و صلابت بسیج در عرصه آمادگی و دفاع از آب، خاک و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مشت محکمی بر دهان ابرقدرت های جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل جنایتکار است تا مبادا خیال تجاوز به ایران به سرشان بزند.

وی محور عملیاتی این رزمایش را "مقاومت و ایستادگی حامیان ولایت" عنوان کرد و افزود: اهداف آموزشی این رزمایش، پدافند غیرعامل، پدافند دورادور، پدافند ضد هلی‌برد دشمن خارجی و تاکتیک‌های تاخت است که در رزمایش به صورت عملیاتی اجرا می شود. این رزمایش به منظور آمادگی برای مقابله با تهدیدات دفاعی، امنیتی امداد و نجات و همچنین تمرین نیروها برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تصریح کرد: بسیج با شعار پیوند مردم با مردم، در صدد برقراری ارتباط بهتر و موثرتر با اقشار جامعه است؛ لذا بسیجیان شهرستان با حضور گسترده در این رزمایش ضمن اعلام آمادگی خود در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و پاسداری از خون شهدا، صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد