Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری مصلی ابرکوه:

تامین پیراهن مشکی فرزندان پسر مددجویان کمیته امداد جهت عزاداری ایام محرم


رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری مصلی ابرکوه در نشست اعضاء این مرکز با مسئولین شهرستان بیان داشت: طرح تامین پیراهن مشکی فرزندان پسر مددجویان کمیته امداد شهرستان، با هدف تقویت فرهنگ عزاداری در ایام سوگواری محرم در حال اجرا می باشد.

به گزارش سروابرکوه، نشست اعضاء هیات عامل مرکز نیکوکاری مصلی ابرکوه با امام جمعه شهرستان، فرماندار و روحانیون مساجد تحت پوشش در مصلی شهدای محراب برگزار شد.
در این جلسه که با هدف هماهنگی در زمینه جذب کمک های مردمی و نیز توزیع آن بین نیازمندان واقعی برگزار شد حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه با بیان اینکه مساجد پایگاهی برای همدلی و همفکری مردم در همه زمینه ها می باشد، بر استفاده همه ظرفیت ها در حمایت از افراد آسیب پذیر و توانمندی آنان تاکید نمود و گفت: راه اندازی مراکز نیکوکاری در مساجد باعث می شود علاوه بر تقویت کارکرد اجتماعی مساجد زمینه کاهش فقر در جامعه ایجاد گردد.
سیدنبی رسولی فرماندار ابرکوه، نیز در این جلسه از مراکز نیکوکاری محله به عنوان راهبردی جدید در عرصه حمایت از نیازمندان نام برد و با بیان اینکه وظیفه جامعه حمایت از افراد آسیب پذیر و محروم می باشد اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی این گونه مراکز شاهد مشارکت گسترده همشهریان در این طرح اجتماعی مفید و خداپسندانه باشیم.
علی محمد امیدواری رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری مصلی با ارائه گزارش از عملکرد 6 ماهه این مرکز گفت: با جذب 130 میلیون ریال به 130 خانوار خدمت رسانی شده است.
وی افزود: این مبلغ شامل 30میلیون ریال جهت خرید برنج در ماه مبارک رمضان و توزیع بین 130 خانواده نیازمند، 7 میلیون ریال خرید اقلام بهداشتی و توزیع بین 50 خانوار، 35 میلیون ریال خرید لوازم التحریر و توزیع بین 130 خانوار، توزیع 18 میلیون ریال گوشت بین 60 خانوار و توزیع 30 میلیون ریال اقلام مختلف می باشد.
امیدواری تصریح کرد:  طرح تامین پیراهن مشکی فرزندان پسر مددجویان کمیته امداد شهرستان، با هدف تقویت فرهنگ عزاداری در ایام سوگواری محرم در حال اجرا می باشد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد