Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جلسه اخلاق صورت گرفت

تجلیل از مدیر عامل یاس کویر ابرکوه دریافت کننده نشان غذای ایمن+ تصاویر


با حضور مسئولان، از مديرعامل شركت ياس كوير ابرکوه كه موفق به دريافت نشان ايمني و سلامت از سازمان غذا در سال 96 شده است، تجلیل شد.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با هفته بسیج و وقف، جلسه درس اخلاق مدیران ابرکوه در جوار آستان مقدس امامزاده احمد(ع) شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه ضمن تبریک هفته مبارک بسیج و گرامیداشت هفته وقف، به ادامه مطالب خود پیرامون مراحل تکامل انسان اشاره و اظهار کرد: عاقل واقعی کسی است که در مسیرپاکی ها، خوبی ها و فضیلت ها قرار می گیرد، پس باید تلاش کنیم که عقل در مسیر الهی شکوفا شود چرا که کسی که فساد زندگی او را دربر گرفته است عقل شیطانی داشته و عقل رحمانی اش کار نمی کند ولو عقل اقتصادی،عقل سیاسی و امثال آن کارکند.

حسینی افزود: علت برخی اختلافات ما با دنیای غرب در همین مسئله است و ریشه در تقابل عقل رحمانی و عقل شیطانی دارد؛ چراکه انسان های مومن و معتقد دارای سلک و روش رحمانی و الهی هستند ولی کفار دارای روش شیطانی اند؛ همان گونه که روش و مسیر و هدف امام حسین(ع) نیز با یزیدیان متفاوت و در تقابل بود.

در پایان این مراسم، به مناسبت هفته کارآفرینی، از حجت احمدی مديرعامل شركت تهيه و توزيع صنايع غذايي ولبني ياس كوير كه موفق به دريافت نشان ايمني و سلامت از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي و همچنين موفق به كسب عنوان واحد برتر صنايع غذايي و بهداشتي در سال 96 در استان يزد شده است، تقدير به عمل آمد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد