Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه:

تعامل بین کارفرما و کارگر با فعالیت خبرنگاران ارتقاء می یابد/ نقش ویژه خبرنگار در بهبود و آرامش فضای اقتصادی


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابرکوه گفت: تعامل و سازش بین کارگر و کارفرما از طریق فعالیت خبرنگاران ارتقاء می یابد.

به گزارش سرو ابرکوه، ناصر زارع رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه نقش خبرنگار در ارتقاء سطح آگاهی و اطلاع مردم بسیار حائز اهمیت است اظهار کرد: خبرنگاران در زمنیه بهبود فضای کسب و کار نقشی اساسی دارند. در چند سال گذشته فعالیت های خبری در شهرستان موجب آرامش در فضای کار، ترویج تعاون و حضور مردم در بخش اقتصادی شده و در بحث صیانت از نیروی کار و تشویق کارآفرینان بسیار موثر بوده است.
زارع تصریح کرد: تعامل و سازش بین کارگر و کارفرما از طریق فعالیت خبرنگاران ارتقاء می یابد. با توجه به شعار سال که نشان دهنده اهمیت اقتصاد در کنار فرهنگ می باشد، نیاز امروز جامعه ترویج فرهنگ کار است و مسئله اولویت اقتصاد با کمک خبرنگاران نشان داده می شود و آنان می تواند ترویج و توسعه دهنده فرهنگ کار باشند.
در پایان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از فعالان عرصه خبری شهرستان تجلیل کرد.
متن لوح تقدیر:
17 مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، روز خبرنگار نامیده شده است، یادآور مجاهدت های زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ "آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند. طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.
ضمن گرامیداشت روز خبرنگار با آرزوی سلامتی و بهروزی تمامی دست اندر کاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی کشور و تشکر از تلاش مخلصانه جنابعالی که باعث بهبود فضای کسب و کار، توسعه بخش تعاون و مشارکت مردمی در اقتصاد و موقعیت بیشتر این اداره در فعالیت امور اجتماعی شهرستان گردیده، امید آن است که با استعانت از درگاه خداوند متعال و تلاش و همت همه خبرنگاران فضای رسانه ای ایران اسلامی، فضایی در خور و شایسته ملت رشید و بزرگوار باشد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد