Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد

تلاش زنان در ورزش موجب پیروزی خانواده است/ حضرت زهرا(س) الگوی بشریت


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی بشریت یاد کرد و گفت: تلاش زنان در حوزه ورزش موجب پیروزی خانواده است و اگرنقش ورزشی زن رادر خانواده برزگ کنیم این خانواده سالم خواهند ماند.

عباس دهقان مدیر کل ورزش و جوانان یزد.
به گزارش سروابرکوه به نقل از یزدبانو، عباس دهقان در جشنواره فرهنگی ورزشی دختران فاطمی که همزمان با سالروز میلاد فاطمه زهرا(س) در ورزشگاه شهید صدوقی(ره) یزد برگزار شد، حضور زنان در کنار مردان را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی درعرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس و صحنه های افتخار آفرین برای نظام اسلامی فعال توصیف کرد.
دهقان افزود: زنان به  حضرت فاطمه زهرا(س) که الگوی همه بشریت است تأسی کنند و حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی مسلمانان که در هیچ قرنی دیده نشده است؛ می تواند نجات بخش بشریت باشد. وی با برشمردن برخی سجایای اخلاقی وسیره زندگانی حضرت زهرا(س) به عنوان همسر حضرت علی(ع) اظهار داشت: حضرت در دینداری و اسلام شناسی همواره پیشگام بودند و به عنون الگوی برتر بانوان جهان هستند. مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با تأکید بر نقش اثرگذار زنان در حوزه ورزش کشور و استان اذعان کرد: بانوان به عنوان پایه استوار خانواده باعث شادی و نشاط می شوند. دهقان تصریح کرد: تلاش زن در حوزه ورزش موجب پیروزی خانواده است و اگرنقش ورزشی زن را خانواده برزگ کنیم این خانواده سالم خواهند ماند. وی به بانوان توصیه کرد: حداقل یک ساعت در روز ورزش کنند. در این جشنواره به سه نفر از نایب رییسان برتر بانوان در هیئت های ورزشی هدایایی اهدا شد. گفتنی است : در این جشنواره حجت الاسلام سبحانیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد، محمد دهستانی مشاور استاندار در امور آموزش و سلامت ، محمدرضا علمدار یزدی مشاور استاندار در امور ورزش و جوانان، عزت یادگار، سیده حمیده وزیری و ملیحه امینی اعضاء شورای اسلامی شهر یزد ،سرهنگ عطاری مسؤول بسیج ورزشکاران سپاه الغدیر استان و قریب به ۲۰۰۰ نفر از بانوان یزدی در سالن شهید صدوقی حضور یافتند. اجرای برنامه اسکیت نمایشی، ورزش بومی محلی ، مولودی خوانی ، شعبده بازی ، نمایش، حرکات رزمی و همگانی از دیگر برنامه های این جشنواره بود.



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد