Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با دهه فجر در ابرکوه انجام شد

توزیع صد سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد ابرکوه/ کمکی 98 میلیون ریالی به 140 کودک دچار سوء تغذیه


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: تعداد 140 کودک شهرستانی که دچار سوء تغذیه بودند، تحت پوشش برنامه غذایی کمیته امداد قرار گرفتند و ماهیانه مبلغ 700 میلیون ریال به حساب آنها واریز می شود.

سید جلال حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه پس از پایان ایام الله دهه فجر در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: در این ایام تعداد یک صد سبد غذایی به ارزش 60 میلیون ریال همزمان با دیدار با خانواده های تحت پوشش کمیته، بین آنها توزیع شد.

حسینی ادامه داد: همچنین تعداد 10 سری جهیزیه به ارزش 400 میلیون ریال به نو عروسان شهرستان اهداء شد که پنج سری آن با همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه ها جمع آوری شده بود.

وی ضمن اشاره به توزیع تعداد 150 سبد بهداشتی با مبلغ 21 میلیون ریال بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد ابرکوه، تصریح کرد: همچنین تعداد 140 نفر کودکان سطح شهرستان که دچار سوء تغذیه بودند و وضعیت اقتصادی خانواده هایشان مناسب نبود، تحت پوشش برنامه غذایی کمیته امداد قرار گرفتند، که ماهیانه مبلغ 700 میلیون ریال به حساب هر کودک واریز می شود.

حسینی خاطر نشان کرد: در قالب این طرح در ایام دهه فجر فاطمی مبلغی بالغ بر 98 میلیون ریال به این کودکان که تعدادی زیادی از آنها تحت پوشش کمیته امداد نیستند، اهداء شد.

وی در پایان به 17 واحد مسکونی در حال ساخت در شهرستان اشاره کرد و گفت: از این تعداد 12 واحد در شهر ابرکوه و بخش مرکزی و 5 واحد آن در بخش بهمن در حال احداث می باشد، که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد