Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

آیا وقت آن نرسیده که از این خواب‌سنگین بیدار شویم؛

تیم والیبال جوانان ابرکوه بدون حمایت مسئولین ورزشی به مسابقات استانی اعزام شد


جوانانی که همیشه برای ابرکوه افتخارآفرین بودند، امروز به علت دغدغه‌های حاشیه‌ساز با دست‌خالی به شهرشان برگشتند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ مسابقات والیبال جوانان شهرستان‌های استان یزد، از تاریخ 7 مردادماه سال جاری آغازشده و تا 9 مردادماه ادامه دارد.

یکی از تیم‌هایی که در این مسابقات شرکت کرد و از مرحله گروهی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت، تیم والیبال جوانان شهرستان ابرکوه بود، که با مغلوب شدن در مقابل تیم شهرستان یزد از صعود به مرحله بعد بازماند.

جوانان و نوجوانان ورزشی شهرستان ابرکوه، همیشه در مسابقات استانی و کشوری در رشته‌های مختلف نام‌آور و افتخارآفرین بودند برای شهرستان، ولی امروز در این مسابقات نتوانستند خوش بدرخشند. هرچند با این وضعیت ورزش شهرستان، جای تعجب نیست.

محمد بخشنده پور مسئول کمیته فنی مسابقات والیبال استان یزد، در این خصوص در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : تیم والیبال جوانان شهرستان بدون هیچ‌گونه حمایت اداره ورزش و جوانان ابرکوه به این مسابقات اعزام شد.

بخشنده پور گفت : واقعاً جای بسی تأسف است که این بخش شهرستان که ارتباط مستقیم با جوانان و نوجوانان دارد و می‌تواند نسبت به آینده و آسیب‌های اجتماعی که آنها را تهدید می‌کند مؤثر باشد، تا این حد نسبت به‌سلامت جسمی و روحی‌شان بی‌تفاوت و بی‌مهر است.

وی افزود : اگر می‌گویم مسئولین ورزش شهرستان نسبت به این امر کاملاً بی‌تفاوت است، بی‌دلیل نمی‌گویم. برای حضور در این مسابقات حتی با مسئول ارشد شهرستان هماهنگ کردم که با ایشان تماس بگیرند و اقدامات لازم را برای حضور جوانان محیا کنند، ولی دریغ از یک‌ ذره توجه...

مسئول کمیته استعدادیابی شهرستان ابرکوه، گفت : چرا باید هزینه‌های سرویس رفت‌وآمد، ثبت‌نام، خوراک، لباس فرم اعضای تیم توسط سرمربی تأمین شود؟ مگر بودجه ورزش شهرستان ابرکوه در کجا هزینه می‌شود؟ مگر توسعه‌ای رخ‌داده که از محل اعتبارات کسر شده باشد؟ چرا جوانانی که می‌توانند حمایت شوند و با دست پُر به دیار خود برگردند، باید فکر و ذهنشان مملو از حاشیه‌های دغدغه ساز باشد؟

وی تأکید کرد : به نظر شما وظیفه اطلاع‌رسانی از برگزاری انواع مسابقات ورزشی، چگونگی، زمان و مکان آنها به تیم‌های شهرستانی وظیفه کیست؟ چه کسی باید دلسوز جوانان شهرش باشد و آنها را برای آینده‌ای درخشان آموزش داده و آماده کند؟

سرمربی تیم والیبال جوانان ابرکوه، خاطرنشان کرد : لازم است که بگوییم ما از مسابقات قبلی که در رده نوجوانان برگزار شد، اصلاً مطلع نشدیم که تیمی از شهرستان ابرکوه اعزام کنیم.

بخشنده پور با تأکید بر اینکه چرا مسئولین مربوطه هیچ توجهی به مشکلات بی‌شمار ورزش ابرکوه ندارند، عنوان کرد : برای هیچ مسئولی تازگی ندارد وقتی برگه‌های تاریخ ورزش ابرکوه را ورق می‌زند، ببیند چه افتخارات بی‌نظیری از جانب جوانان و نوجوانان آن برای شهرستان رقم خورده است.

وی تصریح کرد : پس چرا هر روز بدتر از دیروز باید برای حضور در مسابقات استانی و کشوری دست‌ودلمان بلرزد، مگر جز این است که افتخارات آن به نام اداره ورزش و جوانان ثبت می‌شود.

مسئول کمیته فنی مسابقات والیبال استان یزد، اذعان کرد : آیا برای عدم‌حمایت از تیم والیبال شهرستان هم بهانه‌ای همچون استقلال‌خواهی ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی بخش بهمن را علم می‌کنید؟!

وی در پایان با تأکید گفت : خواهشاً تقاضا می‌کنم، تمنا دارم آقایان محترم مسئولین شهرستان و استان به‌ویژه مسئولین ذی‌ربط ورزش، تدبیری برای شهرستان ابرکوه بیندیشید تا ورزش آن فراموش نشده و جوانان ورزشی آن آسیب‌ندیده‌اند و از بین نرفته‌اند.

شاید فردا دیر باشد...

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد