Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

جلیلی باوجود مقبولیت بیشتر قصد ورود به انتخابات ندارد/ هاشمی بیاید محکم تر از سال ۸۴ به زمین می خورد/


عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: هاشمی اگر به صحنه انتخابات ورود پیدا کند محکم تر از سال 84 به زمین خواهد خورد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از صبح توس، حجت الاسلام قاسم روانبخش، عصر دیروز در دانشگاه پیام نور مشهد اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی با ورود به عرصه انتخابات برای رای آوردن نمی آید زیرا می داند رای ندارد.

وی افزود: او می خواهد با آمدن خود اوضاع را به هم بریزد و بگوید انتخابات آزاد و مهندسی شده نیست و در این راستا وظیفه جبهه پایداری بیشتر است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری یادآور شد: هاشمی اگر به صحنه انتخابات ورود پیدا کند محکمتر از سال ۸۴ به زمین می خورد.

استکبار ستیزی ویژگی احمدی نژاد

وی عنوان کرد: روحیه استکبار ستیزی یکی از ویژگی های دولت نهم و رئیس جمهور فعلی است چرا که احمدی نژاد در برابر زیادخواهی استکبار دچار انفعال نشد زیرا می دانست که نرمش و کرنش کردن در مقابل زورگویان در شان دولت و ملت اسلامی نیست.

حجت الاسلام روانبخش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در باره شاخص های فرد اصلح خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری ویژگی های متعددی را برای اینکه در انتخاب رئیس جمهور به فرد اصلح برسیم مطرح کردند که قدرت برنامه ریزی کلان در مقوله اقتصاد مقاومتی از جمله این شاخصه ها است.

تکنو کرات با دین تناقض دارد

حجت الاسلام روانبخش در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تکنوکرات ها بیان کرد: تکنوکرات به معنی فن سالاری و تخصص سالاری است و در این راستا دین نیز تنها به درد آسایش مردم می خورد و در غیر این صورت به درد نخواهد خورد.

وی یادآور شد: در تکنوکراتی مبنا هم دین است و هم دین نیست و با دریافت این معانی قالیباف در سخنرانی خود تکنوکرات بودن را تکذیب کرد چرا که یک تکنوکرات کاری به مبنای اسلام نداشته و با آن تناقض دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: استکبار ستیزی، احیا عزت ملی در برابر تجاوزات ستمگران، توقف غرب زدگی و غرب باوری و داشتن سیاست تهاجمی از دیگر شاخصه های اصیلی است که توسط رهبر معظم انقلاب برای یک کاندیدای اصلح بیان شده است.

حجت الاسلام روانبخش عنوان کرد: شاخص های ریاست جمهوری باید ترویج، تبیین و تبدیل به فرهنگ شود تا فرد اصلح سر کار و ضریب اشتباه پایین آید.

وی تصریح کرد: در دولت های گذشته اشتباهات بیشتری از سوی دولتمردان روی داد طوری که آنان دین را سکولاریزه و اقتصاد را وابسته به نفت کردند و در مجموع ریشه دین را زدند.

وی در خصوص سیاست جبهه پایداری در زمینه معیارهای رئیس جمهور آینده، گفت: جبهه پایداری در انتخابات پیش رو تلاش می کند تا شاخص های رئیس جمهور را مطابق فرمایشات مقام عظمای ولایت پیش رو قرار دهد و در این راستا این جبهه به سه نفر رسید و در نهایت لنکرانی را به عنوان کاندیدای منتخب جبهه پایداری معرفی کرد.

لنکرانی کنار نخواهد رفت

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت آمدن جلیلی به صحنه انتخابات لنکرانی کنار می کشد یا خیر، بیان کرد: اگر جلیلی به عرصه انتخابات بیاید لنکرانی کنار نخواهد رفت زیرا جبهه پایداری در این زمینه دو بار تصمیم نخواهد گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: جلیلی انگیزه آمدن به صحنه انتخابات را نداشته و از طرفی قصد و انگیزه آمدن او به صحنه وجود ندارد.

حجت الاسلام روانبخش با تاکید بر اینکه احتمال کاندیداتوری جلیلی به صورت مستقل غیرممکن است، بیان کرد: جبهه پایداری به سراغ آدم های توانمند می رود و در این مسیر جبهه پیش از تصمیم گیری نهایی گزینه فتاح، جلیلی و لنکرانی را بررسی کرد.

جلیلی مقبولیت بیشتری دارد

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: فتاح قصد آمدن نداشت و حاضر بود برای آمدن لنکرانی به صحنه چک سفید امضا بدهد و جلیلی نیز با وجود اینکه لنکرانی می خواست کناره گیری کند بازهم قبول نکرد به صحنه وارد شود و گفت لنکرانی کاندیدای اصلح است.

وی یادآور شد: همه اعضای جبهه حتی عضوهای علی البدل نیزموافق آمدن لنکرانی بودند هر چند که همه ما قبول داریم که جلیلی مقبولیت بیشتری دارد و تردیدی در این زمینه نیست اما او قبول نکرد که کاندیدا شود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد