Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول اردوی جهادی دانشکده فنی ابرکوه روایت می کند

جهاد فرهنگی- عمرانی جهادگران دانشکده فنی در صادق آباد ابركوه


مسئول اردوی جهادی شهید محمود رستگار پناه دانشکده فنی ابرکوه از جهاد قرآنی جهادگران دانشجو در صادق آباد ابرکوه خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی یزد، احسان امیری مسئول اردوی جهادی شهید محمود رستگار پناه دانشکده فنی ابرکوه از آغاز فعالیت این گروه جهادی 17 نفره از 29 مرداد ماه در صادق آباد ابرکوه خبر داد و گفت: گروه جهادی شهید محمود رستگار پناه متشکل از ترکیب دانشجویی و دانش آموزی بوده و فعالیت خود را در سه قالب عمرانی، فرهنگی و آموزشی تا 7 شهریور ماه ادامه خواهد داد.

عمده فعالیت ها در قالب عمرانی است

امیری عمده فعالیت های این گروه جهادی را عمرانی و با محوریت بهسازی و مرمت اماکن مورد نظر برشمرد و اظهار کرد: فعالیت های عمرانی ما آغاز شده و تا کنون ترمیم فضای سبز صادق آباد، بهسازی مسجد و ترمیم و بهسازی یک واحد مدرسه را در خارنامه فعالیتی خود به ثبت رسانده ایم که همچنان نیز ادامه دارند.

برنامه های فرهنگی

وی افزود: برنامه هایی نظیر برگزاری نماز جماعت، کلاس های احکام و مشاوره، خواندن زیارت عاشورای حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و برگزاری کلاس های بصیرت افزایی، برنامه های فرهنگی این اردوی جهادی را تشکیل می دهند که همه روزه بعد از نماز مغرب و عشاء توسط روحانی همراه با اردو در مسجد محل به صورت دوره ای برگزار می شود.

بخشیدن نور قرآن به اردوهای جهادی

امیری در ادامه برگزاری جلسات تخصصی و عمومی قرائت و تفسیر قرآن کریم در روستای صادق آباد ابرکوه از سوی جهاد‌گران را یکی از برجسته ترین و سازنده ترین فعالیت های این اردو برشمرد و گفت: قرآن کریم به عنوان پیام حق در بین انسان ها همواره راه درستی و رستگاری را به انسان نشان می دهد که توسل به این کتاب آسمانی، تدبر و تفکر در آن همیشه نجات بخش انسان بوده و هست.

وی تصریح کرد: در تلاشیم تا با اشاعه هر چه بیشتر جلسات قرائت قرآن کریم به صورت تخصصی و عمومی، گامی موثر در راستای بخشیدن نور معنویت بیشتر به اردوهای جهادی برداشته و روح خود را با این آیات آسمانی جلا دهیم.

جوانان فرصت ناب اردوی جهادی را غنیمت بشمارند

مسئول واحد بسیج دانشجویی شهید همت دانشکده فنی ابرکوه، اردوهای جهادی را یکی از ناب ترین فرصت ها در راستای خود سازی دانست و اظهار داشت: حضور در جمع صمیمی و آمیخته با نشاط جوانی، فعالیت در راستای محرومیت زدایی، کمک به محرومین، خلوص نیت همراهان و فضای معنوی این اردو ها امری نیست که در همجا در دسترس باشد.

وی افزود: جهادگران این فرصت ها را قدر بدانند و همواره از آن در راستای تعالی روح خود استفاده کنن تا در آینده نیز تبدیل به مدیرانی توانمند در بدنه نظام شده و به این انقلاب مهدوی و ملت مسلمان خدمت کنند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد