Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه مطرح کرد

حضور بیش از 6 هزار نوجوانان ابرکوهی در 311 کلاس اوقات فراغت تابستان


فرماندار ابرکوه گفت: بیش از 6 هزار دانش آموزان و نوجوانان ابرکوهی، اوقات فراغت خود را در کلاس های مراکز تابستانی سپری می کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، سیدنبی رسولی فرماندار ابرکوه، در حاشیه بازدید از کلاس های اوقات فراغت در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان باید از محتوای متناسب با نیازهای روز و مهارت هایی تشکیل شود که در اشتغال مفید و مسیر زندگی آنها تاثیرگذار باشد.


وی بابیان اینکه آموزش و پرورش در راهبری و غنی سازی اوقات فراغت از جایگاه ویژه ای برخوردار است گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان در پیشگیری از جنگ نرم دشمن و آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی بسیار تاثیر گذاربوده و خواهد بود.


رسولی از راه اندازی بیش از 50 مرکز تابستانی برای اجرای برنامه های ویژه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، جوانان و نوجوانان این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مراکز بیش از 6 هزار دانش آموزان و جوانان و نوجوانان اوقات فراغت خود را در 311 کلاس سپری می کنند.


نماینده عالی دولت در ابرکوه ادامه داد: این مراکز شامل کمیته قرآنی ، ورزشی ، هنری ، فرهنگی ، آموزشی ، راهبردی و فنی وحرفه ای است که توسط دستگاههای فرهنگی شامل آموزش وپرورش ، ورزش وجوانان ، تبلیغات اسلامی ، فنی وحرفه ای ، ارشاد اسلامی درحال فعالیت است.


فرماندار ابرکوه بابیان اینکه تاکنون بیش از 500 نفر از دانش آموزان از اردوهای زیارتی حرم مطهر رضوی و اردوهای فرهنگی و سیاحتی طی کردند افزود: در پایان طرح اوقات فراغت شرکت کنندگان برتر در کلاسهای تابستانی از اردوهای زیارتی و فرهنگی بهره مند خواهند شد.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد