Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خط و نشان فرماندار برای عوامل اجرایی انتخاباتی ابرکوه:

حضور هیات های اجرایی انتخابات در ابرکوه بر رعایت اصل بی طرفی است


فرماندار ابرکوه در جلسه هیات های اجرایی انتخاباتی در این شهر گفت: اگر پذیرفتیم که در هیات های اجرایی و بازرسی، نماینده فرماندار و بخشدار و یا نهایتا هیات نظارت هستیم حتی کسی که راننده است باید رعایت اصل بی طرفی را رعایت کند.

به گزارش سرو ابرکوه، سیدنبی رسولی فرماندار شهرستان در جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه و اعضاء شعب اخذ رای که با حضور میربهبودی بخشدار مرکزی شهرستان خاتم برگزار شد اظهار کرد: انتخابات این دوره بسیار حساس است و همه کسانی که نسبت به نظام جمهوری اسلامی عناد دارند بویژه استکبار جهانی و بدخواهان داخلی منتظر میزان حضور مردم در پای صندوق های رای هستند.

رسولی افزود: رسانه های خارجی با تمام تجهیزات خود در حال رصد این دوره انتخابات هستند و ما نیازمند عزم ملی بسیار بالایی همراه با رویکرد اخلاقی هستیم، چرا که انتخابات با رقابت همراه است و همین رقابت انگیزه را بیشتر کرده و مردم را تشویق به ایجادرقابتی سالم و قانونمند خواهد کرد.

فرماندار ابرکوه با تاکید بر اینکه رقابت سالم در انتخابات، بستری سالمی را ایجاد می کند بیان کرد: ما می خواهیم رقابتی با حضور جناح های مختلف و با سلیقه های متفاوت وجود داشته باشد و افرادی با رده های جوان تر حضور داشته باشند تا جامعه به سمت رشد قدم بردارد.

رسولی با اشاره به رد صلاحیت برخی از داوطلبان افزود: در خصوص ماهیت تایید صلاحیت افراد و عدم تایید صلاحیت هم باید همه به نظر مراجع قانونی تمکین کنیم و نباید در این امور دخالت کنیم.

وی تصریح کرد: هیات های اجرایی و دست اندکاران نباید به اتهامات و شایعات توجه کنند و به قول رهبری، التزام به حق الناس بودن رای مردم را مدنظر قرار دهند.

دینداری ما باعث می شود همه کار خود را درست انجام دهیم و از اموال دولتی درست استفاده کنیم و امنیت روانی و اجتماعی مردم جهت رای دادن را فراهم کنیم؛ ستاد رسیدگی به شکایات و جرائم انتخاباتی در ابرکوه نیز به خوبی وظایف و جلسات خود را انجام داده است و بر این مهم تاکید دارد.

رسولی خط و نشانی هم برای عوامل اجرایی انتخابات ابرکوه کشید و گفت: من و شما به عنوان هیات های اجرایی و دست اندکاران انتخابات باید بر اصل رعایت حق بی طرفی توجه داشته باشیم، همه بر اساس سلایق متفاوت طرفدار یکی از کاندیداها هستیم ولی اگر پذیرفتیم که در هیات های اجرایی و بازرسی، نماینده فرماندار و بخشدار و یا نهایتا هیات نظارت  هستیم حتی کسی که راننده است باید اصل بی طرفی را رعایت کند.

وی افزود: هر کس هم می خواهد به ستاد تبلیغات کاندیدای مدنظر خود برود آزاد است، اما باید از اینجا باید انصراف دهد و سپس فعالیت خود را انجام دهد.

نماینده دولت در ابرکوه به 1000نفر عامل اجرایی در 46 شعبه اخذ رای اشاره کردو گفت: به ازای هر صندوق 20 نفر در حال همکاری با ما هستند، 35 شعبه ثابت و 11 شعبه سیار و در مجموع 92 صندوق رای برای مجلسین پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات دور قبل، حضور مردم ابرکوه در پای صندوق های رای کمتر بوده است گفت: با توجه به شکوه و گستردگی راهپیمایی 22 بهمن پیش بینی ما در انتخابات مجلسین بیشتر خواهد بود و از عموم مردم جهت حضوری پرشور دعوت می کنیم.

گفتنی است این جلسه در دانشکده پیراپزشکی ابرکوه برگزار شد.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد