Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

برای چهارمین سال متوالی:

دانشگاه آزاد ابرکوه میزبان همایش ملی توسعه پایدار درمناطق خشک و نیمه خشک


چهارمین همایش ملی توسعه پایدار درمناطق خشک و نیمه خشک به میزبانی دانشگاه آزاد واحد ابرکوه، در اردیبهشت ماه سال 94 برگزار می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، دکتر بازافکن معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه اظهار داشت: در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال 1394 دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه میزبان چهارمین همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک خواهد بود.

بازافکن اذعان داشت: این همایش در سال های 91، 92 و 93 نیز در واحد ابرکوه برگزار شده بود و برای چهارمین مرتبه با همکاری دانشگاه تهران و مشارکت سایر واحدهای استان و ادارات وارگان های مرتبط استان و شهرستان برگزار می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد ابرکوه ضمن دعوت از کلیه دانشجویان، اساتید و پژوهشگران ارجمند جهت مشارکت درهمایش تصریح کرد: همایش یاد شده تحت حمایت سایت مرجع دانش (سیویلیکا) بوده و از تاریخ 28 دی ماه 93 دراین سایت نمایه گردیده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در همایش می توانند اصل مقالات  خود را حداکثر تا تاریخ دوم خرداد ماه 94 ارسال نمایند؛ همچنین آدرس الکترونیکی www.abarkouhiau.ac.ir جهت کسب اطلاعات تکمیلی معرفی می گردد.
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد