Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت بخش بهمن:

دستگاه دیپلماسی حقوق زائران شهید و بازماندگانشان را پیگیری کند


امام جمعه موقت بخش بهمن گفت: دستگاه دیپلماسی کشور با کنارگذاشتن سیاست تسامح و تساهل، از موضع قدرت و با روحیه انقلابی، بدنبال احقاق حقوق زائران شهید و بازماندگانشان باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام محمدی امام جمعه موقت بخش بهمن، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام باقر (ع) گفت: شخصیت علمی و عملی آن بزرگوار که در زهد، عبادت، حلم و تواضع به دیگران سرامد بود؛ پایه گذار نهضت بزرگ علمی شد و مقدمات تاسیس دانشگاه بزرگ اسلامی را فراهم نمود.


محمدی افزود: نکته مهم در زندگانی ایشان، این است که در کنار جهاد علمی شان هیچ گاه از مبارزه سیاسی بر علیه دستگاه بنی امیه غافل  نبودند و یاران خود را نیز دعوت به مبارزه می کردند.


وی همچنین با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده و بازماندگان شهدای منا اظهار کرد: فاجعه منا و جان باختن حجاج ایرانی با لبان تشنه در حال عبادت و زیر آفتاب سوزان حادثه ای غم انگیز و فراموش نشدنی است.


خطیب جمعه بخش بهمن عنوان کرد: سوال اساسی این است که چرا کشور ها و دولت ها به این حادثه سنگین و تاثر بار عکس العمل نشان نمی دهند؟ چرا مهر سکوت بر لبان خود زده اند؟ سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشری و سازمان های بین المللی بر رنج های این واقعه تلخ افزوده است.


محمدی خاطر نشان کرد: خواست ملت غیور و انقلابی ایران از دستگاه دیپلماسی کشور این است که با کنارگذاشتن سیاست تسامح و تساهل، از موضع قدرت و با روحیه انقلابی از طریق سازمان های حقوقی و بین المللی بدنبال احقاق حقوق زائران شهید و بازماندگانشان باشند.


وی تصریح کرد: رژیم سفاک آل نکبت و ظلمت لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد. باید دانست که حکام سعودی از ظالم ترین و کثیف ترین حکام دنیا می باشند که شعله های شرارت و فتنه انگیزی آنان منطقه را فرا گرفته است.


امام جمعه موقت در پایان گفت: امریکا و اسرائیل چه بخواهند و چه نخواهند باید بدانند که دوره خودزنی و سقوط گروهک تروریستی وهابی آل سعود فرارسیده است و خون شهیدان بی گناه حرم امن الهی گریبان آنها را خواهد گرفت.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد