Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

واکنش کاربران توییتر به تجمعات اخیر و ناکارآمدی دولت روحانی؛

راه‌حل این است که فرض شود اصلا قوه مجریه‌ای وجود ندارد!


متأسفانه با انفعال صدا وسیما و دیگر رسانه‌های رسمی کشور، رسانه‌های ضدانقلاب نیز نهایت استفاده را از این فضا کرده‌اند و با دروغ‌پردازی و انتشار تصاویر و فیلم‌های مربوط به رخدادهای گذشته سعی دارند تجمعات مردم را سیاسی قلمداد کنند

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدرسا، ناکارآمدی و عملکرد غیرقابل دفاع دولت روحانی عرصه را به‌قدری بر مردم تنگ کرده که کاسه صبر بخشی از مردم لبریز شده و چاره را به حضور در خیابان‌ها و تجمع و شعار علیه دولت دیده‌اند. تجمعاتی که از مشهد شروع شد و به برخی از شهرهای دیگر رسید. حتی دو روز قبل در یزد هم شاهد تجمع اعتراضی تعدادی از مردم علیه گرانی و اوضاع اقتصادی کشور بودیم.

در این بین البته جریان‌های معاند سعی کرده‌اند از برخی تجمعات سوءاستفاده کرده و با رخنه در بین مردم و بیان شعارهای تند، فضای تجمات را به سمت اغراض سیاسی خودشان ببرند.

متأسفانه با انفعال صدا وسیما و دیگر رسانه‌های رسمی کشور، رسانه‌های ضدانقلاب نیز نهایت استفاده را از این فضا کرده‌اند و با دروغ‌پردازی و انتشار تصاویر و فیلم‌های مربوط به رخدادهای گذشته سعی دارند تجمعات مردم را سیاسی قلمداد کنند و از فضای به وجود آمده نهایت استفاده را ببرند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و مبدع نظریه‌ی «ملت یادتان هست کره نداشتیم» هم خود را به تجاهل زده و با بی‌شرمی هرچه تمام‌تر، اعتراضات اخیر را به رقبای سیاسی دولت ربط داده است!

اما در این بین واکنش کاربران فضای مجازی جالب توجه است. در ادامه برخی از این واکنش‌ها که در فضای توییتر صورت گرفته را از نظر می‌گذرانیم:




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد